رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده:

مدارس غیردولتی در کشور توسعه می‌یابد

۱۳۹۴/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۳:۰۴
کد خبر: ۳۷۲۶۶۳
مدارس غیردولتی در کشور توسعه می‌یابد
رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه افزایش مدارس غیردولتی براساس سند تحول بنیادین تعلیم و تربیت بوده است، گفت: مدارس غیردولتی در کشور توسعه خواهد یافت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، مرضیه گرد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان مازندران در استانداری، از تحصیل یک میلیون و 300 هزار دانش آموز در مدارس غیر دولتی کشور خبر داد، اظهارکرد:  با درخواست مردم و بر اساس الگوی توسعه هر استان، توسعه مدارس غیردولتی در همه استان‌های کشور طراحی شده است .

رئیس سازمان مدارس غیردولتی ، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده با بیان اینکه با توان اقتصادی مشارکت کنندگان شاهد افزایش 2 درصدی تا پایان برنامه ششم توسعه هستیم، تصریح کرد: در هر 3 مقطع تحصیلی یک میلیون و 300 هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند.

 وی خاطرنشان کرد : در مدارس غیردولتی 4 درصد جمعیت دانش آموزی افزایش داشته و  13 هزار مدرسه غیردولتی در کشور فعال است.

 گرد با بیان اینکه طبق قانون از ظرفیت بانک‌ها و یا صندوق‌های حمایتی برای مدارس غیردولتی باید بهره گرفت، افزود: متاسفانه در این زمینه تاکنون عملکردی نداشتیم.

 وی با انتقاد از وضعیت تامین هزینه‌ها در مدارس غیردولتی و عدم مشارکت با موسسین مدارس غیردولتی، تصریح کرد: بیشتر مدارس غیردولتی در اماکن استیجاری دایر هستند و این موضوع ورشکستگی موسسین را درپی داشته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز