رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در همایش فرصت های پس از برجام :

ایران اسلامی بر سکوی جهشی تاریخی قرار دارد

۱۳۹۴/۱۱/۲۷ - ۱۲:۰۶:۰۸
کد خبر: ۳۷۴۰۶۶
ایران اسلامی بر سکوی جهشی تاریخی قرار دارد
رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: با ایستادگی ملت، رهبری ولی فقیه و تدبیر دولت ایران بر سکوی یک جهش بزرگ تاریخی قرار دارد که با بستر سازی مناسب باید از این فرصت استفاده کند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی اکبر صالحی در همایش فرصت های پس از برجام که با حضور استاندار قزوین در سالن ورزشی الغدیر قزوین برگزار شد اظهارکرد : با مقایسه دورانی که دشمنان با به صدا درآوردن آژیر نظامی می خواستند ترس را در جامعه مسلط کنند و به خیال خودبا کمک دولت های استکباری تلاش کردند انقلاب نوپای ما را از بین ببرندبا شرایط امروز می توان به عظمت ایران اسلامی پی برد.

وی افزود: کجا هستند کسانی که می خواستند انقلاب ما را سرنگون کنند و امروز به وضعیتی دچار شده اند که نامی از آنها نیست اما ایران اسلامی به لطف الهی و ایستادگی مردم در اقتدار و عزت و سربلندی است.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران تصریح کرد: امروز اطراف ایران آتش و جنگ است اما به اراده خداوند مانند آتشی که بر ابراهیم گلستان شد نظام ما که شالوده اش ولایت فقیه و رهبری است و بر آموزه های دینی تکیه دارد با چنگ زدن به ریسمان الهی توانسته با امنیت کامل در کانون بحران زندگی کند.

معاون رئیس جمهور یادآورشد: در مذاکرات هسته ای نیز که نبردی دیپلماسی بود شما ملت پیروز میدان شدید و خدا اراده کرد تا در عصر پوچ گرایی ایران اسلامی بتواند الگوی ایمان و دین و اسلام خواهی و حق طلبی باشد.

صالحی تصریح کرد: در عرصه مذاکرات هسته ای مانند گروهانی در برابر لشگری از کشورهای مقتدر جهان بودیم که دشمنان با همه متخصصان و کارشناسان خود آمده بودند تا ایران اسلامی را از حق مسلم خود بازدارند اما تیم مذاکره کننده که بسیاری از آنها دیده نشدند و گمنام بودند در این نبرد پیروز شد.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: اگر پشتوانه شهدای هسته ای نبود ما در این شرایط نبودیم و خرسندیم که بگوییم در ایران اسلامی مانند دکتر ظریف، عراقچی و تخت روانچی و رحیمیان و کمالوند زیادی داریم که به آنها افتخار می کنیم.

صالحی گفت : جوانان و نوجوانان کشور بدانند که ماهیت علم آموزی در فرهنگ اسلامی با دیگر مکاتب رایج در جهان تفاوت دارد و در شرایطی که در دنیا از علم و قدرت برای دستیابی و سلطه بر دیگران استفاده می کنند ما دنبال معنویت هستیم.

وی اضافه کرد: در جریان مذاکرات هسته ای شاهد بودیم که دشمنان تلاش می کردند تا با اتهام های بی اساس که ناشی از درک نادرست آنها از نظام تعلیم و تربیت اسلامی بود مانع پیشرفت ما شوند اما امروز با مذاکرات منطقی از سوی نمایندگان کشور، مردم جهان متوجه شدند که ایران اسلامی دنبال سلاح هسته ای نبوده و نخواهد بود.

صالحی گفت: در سایه الطاف الهی، رهنمودهای رهبری و تدبیر ریاست جمهوری امروز با افتخار باید گفت که نظام اسلامی به یک پیروزی بزرگ در صحنه بین المللی دست یافته و با حفظ زیرساخت های هسته ای کشور فضای لازم را برای تعامل با جهان ایجاد کرده است.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: ایران اسلامی اکنون بر سکوی یک جهش تاریخی قرار دارد و ظیفه ما بسترسازی مناسب و بهینه برای استفاده از این فرصت تاریخی است.

وی گفت: همه مسئولان و مدیران، دانش آموزان در این شرایط نقش افرین هستند و باید در فضای جدید خود را آماده کنند و با اتحاد، انسجام، همذلی، همزبانی و هوشیاری با هوشمندی از این دوران عبور کنند.

 گفتنی است ؛ در این مراسم با حضور استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش  استان از دکتر علی اکبر صالحی تجلیل به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز