سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت خبر داد:

قاچاقچی بین المللی در پشت بام به دام افتاد

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۸:۵۹:۰۲
کد خبر: ۳۷۴۷۹۵
قاچاقچی بین المللی در پشت بام به دام افتاد
سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت از دستگیری دو جوان تبهکار که در محدوده بازار تهران اقدام به سرقت اموال شهروندان می کردند خبر داد و افزود: یکی از متهمان که قاچاقچی بین الملی مشروب است، حین فرار توسط ماموران تجسس کلانتری 116 مولوی در پشت بام اهالی محله شوش به دام افتاد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ «جلیل موفه ای» در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر اینکه مدتی ‏است دو سارق جوان به بهانه خرید، از شلوغی بازار صابونیان و پاساژهای بلورجات، سوء استفاده کره و اقدام به سرقت می کنند و این امر نارضایتی را در بین شهروندان به وجود آورده است، پرونده ای تشکیل و تیم ویژه از ماموران کلانتری 116 مولوی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در ادامه افزود: به محض تشکیل پرونده تحقیقات ماموران در جهت شناسایی متهمان این پرونده از سرگرفته شد تا اینکه عوامل تجسس، ردپای دو جوان موتورسوار سارق را در موقعیت میدان شوش خیابان فدائیان اسلام، شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران در کمین ‏متهمان نشستند و طرح دستگیری سارقان موبایل قاپ و کیف قاپ را به اجرا گذاشتند، اظهار داشت: دقایقی بعد دو جوان سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا مشاهده شدند و ماموران نیز به آنها دستور ایست دادند اما متهمان با توجه به ترافیک موجود در بازار، موتور را رها و با پای پیاده فرار کردند.

سرهنگ موقوفه ای ادامه داد: ماموران بلافاصله در اقدامی ضربتی راکب موتورسیکلت که خود را "نوروز" معرفی کرد دستگیر اما ترک نشین را که فرار کرده بود، تحت تعقیب قرار دادند.

وی اظهار داشت: درحالیکه متهم اصلی پرونده به فرار خود ادامه می داد ماموران پس از 3 بار دستور ایست ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک 3تیر هوایی کردند اما متهم نه تنها خود را تسلیم نکرد بلکه از فرصت سوء استفاده نموده و بدون اجازه وارد منزل یکی از شهروندان ‏از آنجا از طریق حیاط منزل وارد پشت بام های منزل های همجوار شد.

موفوفه ای با بیان اینکه به دنبال فرار متهم به پشت بام منازل شهروندان ساکن در محله شوش یکی از ماموران کلانتری خود را به ‏بالای پشت بام رساند، افزود: درنهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز متهم متواری در بالای پشت بام های اهالی محل دستگیر و به کلانتری مولوی منتقل شد.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پایتخت تصریح کرد: در بازجویی های پلیسی از متهم که "پرویز" نام داشت و بر اساس استعلام صورت گرفته از پلیس آگاهی تهران بزرگ و پلیس اینترپل ترکیه مشخص شد وی علاوه بر کیف قاپی، سرقت اموال با ارزش و وجوه نقد شهروندان در بازار تهران، در خصوص قاچاق مشروبات ‏الکی سابقه دار بوده و روانه زندان شده بود.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان خاطر نشان کرد: پرونده متهمان جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز