معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

نیروهای شهرداری دنبال درگیری نیستند

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۴:۵۰
کد خبر: ۳۷۴۸۲۳
نیروهای شهرداری دنبال درگیری نیستند
معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: یقین داشته باشید که نیروهای شهرداری هیچ موقع دنبال درگیری نیستند
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه هرازچندگاهی خبرهایی درخصوص درگیری ماموران شهرداری با دستفروشان و یا کسانی که به نوعی سدمعبر می کنند شنیده می شود، افزود :‌ متاسفانه این اطلاع رسانی ها یک طرفه و یک جانبه است. در بعضی مواقع نیروهای شهرداری صدمه می بینند و در این چند وقت گذشته فوتی و یا قطع عضو داشتیم.

وی با بیان اینکه شرایط نگهداشت شهر با مشکلاتی همراه است، گفت: متاسفانه در برخی موارد دستفروشان و متکدیان ساماندهی شده و هدایت شده عمل می کنند.

عبداللهی گفت : نیروهای ما معمولا چندین بار از دستفروشان برای رفع سدمعبر تقاضا می کنند اما متاسفانه در نهایت دستفروشان برای ممانعت از این کار اقدام به درگیری می کنند.

وی افزود:‌ یکی از این موضوعات چند شب گذشته در خیابان شادمان اتفاق افتاد.

وی گفت : متاسفانه فردی که دارای سوءپیشینه و سوابق کیفری بود افرادی را به عنوان دستفروش مشغول به کار و از آنها ماهانه پول دریافت می کند .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اضافه کرد : به محض مراجعه ماموران شهرداری برای رفع سدمعبر، دستفروشان اقدام به درگیری می کنند و در این حادثه خودروهای وابسته به پیمانکاران صدمه می بیند و حتی شیشه آنها شکسته می شود .

عبداللهی افزود: در وهله اول مردم خیال می کنند شهرداری مقصر است اما اگر مسائل را بررسی کنیم متوجه می شویم که به دفعات تذکر داده شده و مقصر دستفروشان هستند

طبق تماس های مردمی با شماره 137 ، در شش ماه نخست امسال 40 هزار پیام درباره جمع آوری دستفروشان داشتیم.

مجتبی عبداللهی  با بیان اینکه بحث دستفروشان از موضوعاتی است که از گذشته بوده و هر چه می گذرد تشدید می شود، افزود: ‌برابر قانون، شهرداری ها موظف به جمع آوری دستفروشان هستند.

وی گفت: البته در چند ماه گذشته بازاریان و کسبه نیز از شهرداری درخواست ساماندهی دستفروشان را داشتند .

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: البته افرادی نیز در میان دستفروشان هستند که نیازمندند اما فقط پانزده تا بیست درصد آنها نیازمندند.

عبداللهی گفت:‌ چگونه شهرداری می تواند سدمعبر جمع آوری کند اما توجه به نیازمند واقعی نداشته باشد.

وی افزود: شهرداری تهران برای دستفروشانی که نیازمند واقعی هستند چهل نقطه روز بازار دایر کرده و شب بازارهایی نیز در حال راه اندازی است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز