"قاتل مزدور" دستگیر شد

۱۳۹۴/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۸:۰۸
کد خبر: ۳۷۵۰۰۹
قاتل مزدور  دستگیر شد
قاتل حرفه ای که 12 نفر را به قتل رسانده بود در جنوب مکزیک دستگیر شد.او در اعترافات خود را قاتل مزدور معرفی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه اینترنتی "هرالدتریبیون"، به گفته دادستان مردی که به قتل دست کم 12 نفر و تلاش برای به قتل رساندن یک روزنامه نگار اعتراف کرده است در ایالت جنوبی "گِرِرو" در مکزیک دستگیر شد. دفتر دادستانی گِرِرو در بیانیه ای اعلام کرد "سانتیاگو هرناندز" به بازپرسان گفته که "یک قاتل مزدور" بوده و در 12 مورد قتل در شهرهای "آکاپولکو"، "تاکسو"، "آخوچیتلان دل پروگرسو" و "کویوکا دکاتالان" شرکت داشته است.

هرناندز همچنین تلاش برای قتل "سسیلیو پیندا" روزنامه نگار، که سال گذشته از سوءقصدی که در منزل وی در کویوکا دکاتالان انجام گرفت جان سالم به در برده بود، را به گردن گرفت. کویوکا دکاتالان در "تیرا کالینته" قرار دارد، منطقه ای که بین ایالات میشواکان، گِرِرو و مکزیکو کشیده شده و در سال های اخیر صحنه درگیری میان کارتل های مواد مخدر رقیب بوده است.

هرناندز 34 ساله اهل "پلاکرس دل اورو"، شهری بیرون از کویوکا دکاتالان، است.  این قاتل حرفه ای در شهر "ایگوالا"، شهری که در سپتامبر سال 2014 در آن 43 تن از دانشجویان دانش سرای  تربیت معلم روستایی "آیوزیناپا" ناپدید شدند، دستگیر شد.

 دفتر دادستانی اظهار داشت "این مجرم به دفتر دادستانی تحویل داده شد و در آنجا اعتراف کرد که برای کشتن سسیلیو پیندا در منزلش پول دریافت کرده است." به گفته دفتر دادستانی هرناندز به بازپرسان گفته است که پنج سال پیش هفت نفر –دو زن و پنج مرد- را در شهر آکاپولکو کشته و برای این قتل ها پول دریافت کرده است. این متهم به دو قتل در تاکسو، دو قتل در آخواچیتلان دل پروگرسو و یک قتل در کویوکا د کاتالان اعتراف کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز