جانشین فرمانده ناجا خبر داد:

۲۵۰ هزار پلیس، تامین امنیت انتخابات را به عهده دارند/ ارتقای شاخص های امنیتی در البرز

۱۳۹۴/۱۲/۰۴ - ۱۳:۰۷:۰۹
کد خبر: ۳۷۶۷۳۸
۲۵۰ هزار پلیس، تامین امنیت انتخابات را به عهده دارند/ ارتقای شاخص های امنیتی در البرز
جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه 250 هزار پلیس، تامین امنیت انتخابات را به عهده دارند از ارتقای مجموع شاخص های امنیتی در استان البرز خبر داد و گفت: درحال حاضر وضعیت امنیتی البرز در شرایط قابل قبولی قرار دارد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار "اسکندرمومنی" درحاشیه بازدید از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز در جمع خبرنگاران گفت: برای تامین انتخابات پیش رو در مجموع 250 هزار نیروی پلیس در سراسر کشور در وضعیت آماده باش قرار دارند.

وی ادامه داد: درکنار نیروی انسانی، 18 فروند بالگرد و هشت فروند هواپیما نیز به کارگرفته می شوند تا مردم با امنیت و آرامش کامل به پای صندوق های رای رفته و بار دیگر حماسه بیافرینند .

این مسئول ارشد انتظامی با اشاره به این که تامین امنیت انتخابات در تمامی نقاط کشور با دقت نظر بالایی انجام می شود گفت: تهمیدات لازم برای تامین امنیت انتخابات ازنقاط صفر مرزی تا عمق شهرها اندیشیده شده است و نیروهای پلیس درجای جای کشور در آماده باش کامل هستند تا زمینه حضور مردم در انتخاباتی پرشور را فراهم کنند.

سردار مومنی توضیح داد: بدون شک پلیس همچون دوره های گذشته با کسانی که قصد دارند با قانون شکنی به امنیت انتخابات خدشه وارد کنند، برخورد می کند .

مردم در انتخابات پیش رو حضور پرشوری دارد

این مسئول ارشد انتظامی ضمن تاکید برحضور پرشور مردم درانتخابات پیش رو گفت: مردم شریف ایران همان طور که درراهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده و حمایت خود را ازانقلاب و نظام نشان دادند، درانتخابات پیش رو نیز حضور و مشارکت پرشوری خواهند داشت.

جانشین فرمانده ناجا ابرازکرد: مردم ایران درعرصه های مختلف نشان داده اند که درک بالایی از شرایط کشور دارند و همواره از ارزش ها و آرمان های انقلاب حمایت می کنند.

طرح نوروزی پلیس از 25 اسفند آغاز می شود

سردار مومنی دربخش دیگری از صحبت های خود به اجرای طرح های نورزی پلیس از 25 اسفند ماه خبرداد و گفت: با توجه به این که در ایام نوروز اکثر خانواده های ایرانی به سفر می روند، پلیس با تمام توان خود تلاش می کند که هم در محیط های شهری و هم جاده ای شرایط لازم برای امنیت و آرامش مسافران را فراهم کند.

مشکلی درتامین امنیت چهارشنبه آخر سال وجود ندارد

وی درخصوص تامین امنیت آخرین چهارشنبه سال نیز گفت: پلیس هم درحوزه امنیتی و هم حوزه اجتماعی و اطلاع رسانی، طرح های قابل توجهی دارد تا آخرین چهارشنبه سال نیز با نظم و امنیت کامل به پایان برسد.

سردار مومنی ادامه داد: خوشبختانه طی سال های گذشته با مشارکت مردم، آمار وقوع حوادث ناگوار درچهارشنبه سوری به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

وی گفت: بدون شک درکنار اقدامات پلیس، اطلاع رسانی رسانه ها نیز در افزایش آگاهی مردم در کاهش حوادث آخرین چهارشنبه سال بسیار موثر است.

این مسئول اضافه کرد: پلیس طبق وظیفه قانونی خود با کسانی که سعی می کنند در آخرین چهارشنبه سال، آرامش و امنیت عمومی رابرهم بزنند، برخورد می کند.

شاخص های امنیتی در البرز ارتقاء یافته است

جانشین فرمانده ناجا در بخش پایانی صحبت های خود به ارتقای شاخص های امنیتی دراستان البرز اشاره کرد و گفت: پلیس البرز طی سال های گذشته با اجرای طرح های مختلف باعث ارتقای شاخص های امنیتی دراین استان شده است.

سردار مومنی اظهار کرد: درحال حاضر وضعیت امنیتی البرز در شرایط قابل قبولی قرار دارد که این امر حاصل تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز