ابراهیم غفاری معاون اجتماعی بهزیستی گفت:

دریافت هرگونه وجه تحت عنوان برگزاری جشن آخر سال در مهدهای کودک ممنوع است

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۸:۳۹:۰۰
کد خبر: ۳۷۶۹۷۵
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با اشاره به اینکه دریافت هرگونه وجه از سوی مهدها تحت عنوان برگزاری جشن آخر سال ممنوع است، گفت: با مهدهای متخلف برخورد خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، ابراهیم غفاری با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک استان تهران موظف‌اند بر اساس برنامه ابلاغ شده از سوی بهزیستی عمل کنند اظهار داشت: چنانچه موسسان مهدهای کودک خلائی در اجرای برنامه‌ها ایجاد کنند با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه مهدهای کودک موظف‌اند بر اساس شهریه ابلاغ شده از خانواده‌ها وجه دریافت کنند گفت: بازرسان بهزیستی استان تهران در روزهای گذشته سرکشی‌هایی را از برخی از مهدها داشتند و موارد و نکاتی را به موسسان مهدهای کودک اعلام نموده‌اند.

غفاری با اشاره به اینکه هیچ یک از مهدهای کودک مجاز نیستند هزینه‌ای را بابت برگزاری جشن آخر سال از خانواده‌ها دریافت کنند افزود: هرگونه دریافت وجه از خانواده‌ها تخلف است و بهزیستی با اینگونه تخلفات به شدت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: متاسفانه در روزهای گذشته برخی از مهدهای کودک با عنوان برگزاری جشن آخر سال از خانواده‌ها پول درخواست کرده‌اند که این تخلف است و با آن برخورد می‌شود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از تمامی مهدهای کودک خواست تمامی قوانین و مقررات ابلاغ شده از سوی سازمان بهزیستی را در بخش‌های مختلف اعم از دریافت شهریه و برنامه‌های آموزشی عمل کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز