استاندار قزوین در همایش رای اولی ها مطرح کرد:

کاندیدایی که وعده و وعید می دهد؛ مجلس را به درستی نشناخته است

۱۳۹۴/۱۲/۰۵ - ۰۹:۰۱:۴۳
کد خبر: ۳۷۶۹۸۵
کاندیدایی که وعده و وعید می دهد؛ مجلس را به درستی نشناخته است
همتی: هر کاندیدایی که در تبلیغات انتخاباتی وعده و وعید می دهد معلوم است که به درستی مجلس را نمی شناسد و یک نماینده مناسب باید وقت خود را در راستای قانون گذاری و اجرای درست قانون صرف کرده و در این مسیر تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی درهمایش فصل حضور (رای اولی ها) که در سالن شهید رجایی دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد با تسلیت ایام فاطمیه اظهارکرد: حضرت فاطمه(س) الگوی همه ما در تمامی امورات و بخش های زندگی می باشند که با برخورداری یک روحیه انقلابی و انسانی، اسوه ای کامل برای همه مسلمانان محسوب می شوند.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به نقش و جایگاه آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب وقتی از امام درخصوص شیوه و نحوه مبارزه با رژیم شاه و استکبار سوال می کردند امام(ره) در پاسخ می فرمودند "یاران من در گهواره اند" و آن کودکان گهواره ای در گذر زمان به جوانان رشیدی تبدیل شدند که در راه انقلاب و آرمان های امام سر از پا نمی شناختند و سینه های خود را در برابر ستمگران و ظالمان آن دوران سپر کردند.

وی ادامه داد: پرورش نسل انقلاب مربوط به یک مقطع زمانی نیست و در حال حاضر نیز یارانی در صحنه جامعه و دفاع از انقلاب و ارزش ها و آرمان ها حضور دارند که مثل نسل57 در وسط میدان مبارزه حضور دارند.

همتی از انقلاب به عنوان امانتی که به نسل جدید رسیده یاد کرد و افزود: در روز هفتم اسفند ماه یک انتخابات بی نظیر، پرشور و با مشارکت حداکثری را شاهد خواهیم بود و با توجه به شرایط بین المللی و جهانی، ملت های دیگر به این حماسه بزرگ چشم دوخته اند و زمانی که این مشارکت حداکثری را ببینند بدان حسادت می ورزند.

حضور 5 هزار رای اولی در پای صندوق های رای

استاندار قزوین با بیان اینکه حضور ملت در پای صندوق های رای به عزت و سربلندی ایران اسلامی می انجامد، عنوان کرد: امروز با تکیه به نسل فهیم و جوان، مطمئن هستیم که یک انتخاب پرشور در سطوح ملی و استانی برگزار می شود و در استان قزوین نیز با حضور 5 هزار رای اولی، شور و نشاط خاصی را در سطح جامعه و در ادامه در پای صندوق های رای شاهد و ناظر خواهیم بود.

وی گفت: زیبایی زینت این انتخابات حضور رأی اولی هاست که علاوه بر حضور فعالانه و پرشور خود، دیگران را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب می کنند.

این مسئول تصریح کرد: نمایندگان با تصمیمات و نظرات خود در مجلس به طور مستقیم در سرنوشت مردم دخالت دارند فلذا در انتخاب افراد باید دقت کرد اگرچه همه کسانی که شورای نگهبان اجازه ورود به آنان را داده از صلاحیت برخوردار هستند.

همتی در ادامه به ویژگی های یک نماینده مناسب اشاره کرد و گفت: نماینده ای که انتخاب می شود باید دارای تخصص، تلاش و پشتکار، تجربه و برخوردار از سابقه درخشان باشد چراکه یک نماینده خوب و مناسب می تواند با نشستن بر صندلی مجلس و با رأی خود، مشکلات مردم را حل کند.

استاندار قزوین گفت: هر کاندیدایی که در تبلیغات انتخاباتی وعده و وعید می دهد معلوم است که به درستی مجلس را نمی شناسد و یک نماینده مناسب باید وقت خود را در راستای قانون گذاری و اجرای درست قانون صرف کرده و در این مسیر تلاش کند.

همتی با اشاره به نقش و جایگاه اثرگذار مجلس افزود: شما دانش آموزان، نوجوانان و جوانان با شناخت و تدبیر برنامه های کاندیداها را دنبال کرده و سوابق گذشته آنان را مطالعه کنید تا بدانید در موقعیت هایی که در آن قرار داشته اند تا چه اندازه اثرگذار بوده اند؟ که با بررسی، سنجش و ارزیابی این موضوع بهتر می توانید از این حق خود در تعیین سرنوشت کشور استفاده کنید.

استاندار قزوین با تاکید بر ضرورت توجه به ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور و شتاب بخشیدن به روند توسعه و اشتغال زایی بیان کرد: باید با تدوین یک برنامه ریزی جامع؛ پرشتاب و علمی به سمتی حرکت کنیم که به تعبیر رهبر معظم انقلاب کارهای نشدنی را محقق کنیم و با انتخاب اهداف بلند در راستای انجام کارهای بزرگ و اثربخش گام برداریم که افزایش میزان صادرات به مرز یک میلیارد دلار و ایجاد بیست هزار شغل واقعی از جمله این برنامه ها و اقدامات در استان قزوین می باشد.

همتی در پایان تشکیل و انتخاب یک مجلس عاقل و وظیفه شناش که در تعامل و همکاری نزدیک و سازنده با دولت تدبیر و امید باشد را امری مهم و ضروری دانست که این تعامل می تواند آینده درخشانی را برای کشور رقم بزند.

در پایان این مراسم از نمایندگان برتر شوراهای دانش آموزی استان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

استاندار قزو.ین 2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز