کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

وزش باد در مناطق مختلف کشور

۱۳۹۴/۱۲/۰۶ - ۰۹:۳۲:۰۰
کد خبر: ۳۷۷۳۶۶
وزش باد در مناطق مختلف کشور
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد در مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد اصغری  گفت: استان‌های تهران، سمنان، قم و قزوین شاهد هوای پاک شمال غربی خواهند بود که هوای پاک دشت منجیل را به پایتخت می آورند.

وی با بیان اینکه وزش باد موجب فرو نشتن ذرات معلق وآلاینده های جوی شده است،افزود: امروز وزش باد در جنوب شرق کشور نیز با سرعت قابل توجهی خواهد بود.

اصغری گفت: بارش های اخیر، کاهش دما در نیمه غربی کشور را موجب شد و اصفهان در مقایسه با دیروز 11 درجه کاهش دما داشت.

وی افزود: دمای تهران در خنک ترین زمان به 6 درجه بالای صفر رسید که برای این فصل سال کاملا طبیعی است.

کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: سامانه بارشی که دیروز وارد کشور شد امروز در مناطق شرقی به صورت ضعیف‌تر در استان های فارس، اصفهان ،هرمزگان،کرمان،یزد، شمال سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و به تدریج خراسان‌های رضوی و خراسان بارش به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بارش به سبب افزایش دما در نیمه شرقی کشور به صورت باران خواهد بود، افزود: دما در زاهدان 6 درجه گرم‌تر از دیروز است اما همانند شهرهای نیمه غربی کشور این مناطق نیز در 24 ساعت آینده با کاهش دما مواجه خواهند شد.

اصغری گفت: فردا جمعه 7 اسفند شرایط جوی آرام است و فقط در جنوب شرق کشور وزش باد خواهد بود و استان سیستان و بلوچستان نیز بارش های پراکنده دارد.

کارشناس هواشناسی اضافه کرد: سامانه بارشی پایدارتری در مقایسه با سامانه بارشی کنونی از غروب شنبه وارد بخش های جنوب غربی کشور می‌شود و تا چهارشنبه با شدت و ضعف متغیر در مناطق مختلف کشور بارش به همراه خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز