پلیس فارس از پولشویی میلیاردی، پرده برداری کرد

۱۳۹۴/۱۲/۰۸ - ۱۲:۵۵:۱۱
کد خبر: ۳۷۸۲۷۶
پلیس فارس از پولشویی میلیاردی، پرده برداری کرد
فرمانده انتظامی استان از کشف پرونده پولشویی به ارزش 120 میلیارد و دستگیری متهم تحت تعقیب به اتهام حمل و نگهداری دو تن و 500 کیلوگرم موادمخدر خبر داد.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار احمدعلی گودرزی، گفت: ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان فارس در مهرماه سال جاری رسیدگی به یک فقره پرونده پولشویی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخصات متهمان این پرونده را اخذ و با رصد اقدامات مالی انجام شده توسط 15 نفر از مراودین مالی در این پرونده، مشخص شد 6 نفر از آنها ساکن استان فارس و مابقی در استان های شرقی کشور زندگی می کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: پس از بررسی سوابق متهمان این پرونده، مشخص شد برخی از آنها دارای سابقه کیفری در زمینه خرید و فروش و قاچاق موادمخدر هستند.

سردار گودرزی اظهار کرد: در این راستا متهم اصلی این پرونده به نام "الف – م" که به اتهام حمل،نگهداری و خرید و فروش 2 تن و 500 کیلوگرم موادمخدر تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی استان فارس بود با رصد های اطلاعاتی به همراه یکی از اشرار سابقه دار منطقه شرق کشور  در شیراز، شناسایی و دستگیر شد.

وی گفت: از اعضای این باند 120 میلیارد ریال پولشویی از طریق معامله موادمخدر کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده با معرفی به مقام قضائی با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز