آتش سوزی در ساختمان مسکونی حادثه‌ساز شد

۱۳۹۴/۱۲/۰۹ - ۱۵:۲۶:۰۱
کد خبر: ۳۷۸۷۹۰
آتش سوزی در ساختمان مسکونی حادثه‌ساز شد
آتش سوزی طبقه سوم یک مجتمع مسکونی چهارطبقه درخیابان سبلان شمالی با تلاش سه گروه ازآتش نشانان تهران مهارو از گسترش بیشتر آن جلوگیری شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محض دریافت خبر این حادثه، آتش نشانان ایستگاه‌های 93، 101 و گروه امداد و نجات 12 این سازمان را ساعت 16:18 دقیقه روز گذشته به خیابان سبلان شمالی، خیابان محسن آزادی روانه کرد.

به گفته افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی، هنگام رسیدن اولین گروه از آتش نشانان، مشاهده شد که آتش و دود زیادی از پنجره های طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه به آسمان زبانه می کشد.

عابدین شجاعی پور ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به سرعت پس ازقطع برق و گازساختمان، با استفاده از چهاررشته لوله آبرسانی و دستگاه های تنفسی، عملیات مهار و خاموش کردن آتش سوزی را آغاز کردند.

وی اضافه کرد: دراین میان گروهی از آتش نشانان برای یافتن ساکنان به جستجوی در طبقات پرداختند که خوشبختانه کسی در ساختمان حضور نداشت.

این افسرآماده آتش نشانی تصریح کرد: نیروهای عملیات پس از رسیدن به کانون آتش سوزی که در داخل واحد مسکونی طبقه سوم بود به سرعت دست به‌کار شده و آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند.

شایان ذکر است علت بروز این حادثه هم اکنون از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی در دست بررسی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز