با حضور فعالان دانش بنیان و مدیران سازمان امور مالیاتی کشور:

همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۱:۰۶:۲۲
کد خبر: ۳۷۹۵۰۶
همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود
همایش بررسی مسایل مالیاتی با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران سازمان امورمالیاتی کشور و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سیدمحمد صاحبکار خراسانی با اشاره به برگزاری همایش بررسی مسایل مالیاتی کشور، گفت: در طول چند سال اجرای معافیت‌های مالیاتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان، تعاملات فراوانی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و ممیزان مالیاتی و ادارات مالیاتی انجام شده است که برای بررسی مسایل، جلسه مشترکی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و مدیران سازمان امور مالیاتی برگزار شود.

دبیر کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان روز 17 اسفند از ساعت 8:30 تا 12 برگزار می‌شود و بخش عمده زمان همایش به پرسش و پاسخ شرکت‌ها و مسولان حاضر در نشست اختصاص خواهد یافت.

عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات فناوری، گفت: کارگروه ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های دفاع، علوم، بهداشت، صنعت، فناوری اطلاعات، جهادکشاورزی و صندوق نوآوری و شکوفایی است و این کارگروه بر شفافیت مالی و مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان دارد که در همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان، معیارهای شفافیت مالی که از سوی کارگروه الزامی و اجباری است، بیان خواهد شد.

صاحبکار افزود: شرکت‌های متقاضی برای حضور در همایش بزرگ مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان برای ثبت نام می‌توانند به سامانه (www.Daneshbonyan.ir) یا سامانه farhang.isti.ir  مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز