احمد دنیا مالی بیان کرد:

کمیسیون‌های دولت باید به شورا و مدیریت شهری توجه بیشتری داشته باشند

۱۳۹۴/۱۲/۱۱ - ۱۴:۵۶:۴۳
کد خبر: ۳۷۹۶۵۷
کمیسیون‌های دولت باید به شورا و مدیریت شهری توجه بیشتری داشته باشند
رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران پس از استماع سخنان وزیر جهاد و کشاورزی در دویست و چهل و سومین جلسه شورا خواستار توجه بیشتر کمیسیون‌های دولت به شورا و مدیریت شهری شد و بر اجرای برنامه های برون رفت از پدیده ریز گردها تاکید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، احمد دنیامالی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران، در دویست و چهل و سومین جلسه شورا با تاکید بر توجه بیشتر کمیسیون‌های دولت به شورا و مدیریت شهری گفت: با توجه به وضعیت نابودی قنات‌ها و توسعه بیابان یکی ازمشکلات جدی شهر ها در سالهای گذشته ریزگردها بود این در حالی است که در حوزه کشاروزی به شدت پرت منابع آب را شاهد هستیم. حتی اگر این پرتی آب 5 درصد باشد باید رسیدگی شود. با توجه به کمبود حوزه منابع آب باید 250 میلیون متر مکعب آب جاری به درستی به چرخه فضای سبز و کشاورزی برگردد.

وی با اشاره به قابلیت‌های ایران در دستیابی به خودکفایی گندم خاطرنشان کرد: اما وضعیت نان و آرد نباید به گونه‌ای شود که مناطق برخوردار آرد مرغوب و مناطق کمتر برخوردار آرد سیاه دریافت کنند زیرا این موضوع عادلانه نیست.

دنیامالی تاکید کرد: با توجه به نیاز روز افزودن در حوزه صنعت و کشاورزی باید موضوع شیرین سازی آب را جدی بگیریم. ایران منابع آبی زیادی در حوزه دریاها دارد با توجه به خشکسالی باید برنامه وسیعی در حوزه شیرین سازی داشته باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز