سارق ۸ ساله به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد

۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۳:۰۸:۴۳
کد خبر: ۳۸۰۰۴۶
سارق ۸ ساله به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان صبح امروز از دستگیری یک سارق خردسال مغازه موبایل فروشی که از طریق کانال کولر اقدام به سرقت کرده بود توسط ماموران کلانتری 11 این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه موبایل فروشی در حوزه استحفاظی کلانتری 11، دستگیری عامل یا عاملان سرقت را در دستور کار مأموران کلانتری قرار گرفت.

وی افزود: تیم تجسس کلانتری 11 با استفاده از یک سری اقدامات اطلاعاتی و کار پلیسی توانستند سرنخ هایی از سارق که یک پسر 8 ساله بود پیدا کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه گفت: ماموران انتظامی با بدست آوردن مشخصات سارق به کنترل محل سکونت وی پرداختند و سرانجام با کسب اجازه از مقام قضایی وی را در محل دستگیر و در بازرسی از منزل وی چندین دستگاه موبایل مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ روانبخش اظهارداشت: این پسر 8 ساله که در رویارویی با شواهد موجود چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، علاوه بر سرقت از مغازه موبایل فروشی از طریق کانال کولر به 4 فقره سرقت موبایل دیگر نیز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی از مغازه داران خواست که در جهت پیشگیری از سرقت، تجهیزات امنیتی جدید مانند دوربین های مداربسته و سیستم های هشدار دهنده یا بازدارنده را مورد استفاده قرار دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز