معاون مهندسی ناجا:

نیروی انتظامی، فضای سبز پادگان‌ها را افزایش می دهد

۱۳۹۴/۱۲/۱۴ - ۱۰:۵۵:۱۲
کد خبر: ۳۸۰۵۶۷
نیروی انتظامی، فضای سبز پادگان‌ها را افزایش می دهد
معاون مهندسی ناجا گفت: نیروی انتظامی در بحث توسعه فضای سبز اقدامات شایسته و در خور توجهی داشته است، توسعه فضای سبز در پادگان ها، مراکز آموزشی و مراکز خدمات دهی انتظامی از جمله اقدامات ناجا در این حوزه به شمار می آید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار یزد آبادی در جشن درختکاری دانشگاه علوم انتظامی امین با بیان اینکه توجه به توسعه فضای سبز در توسعه پایدار نیز نقش موثری دارد ، افزود : توسعه فضای سبز و صیانت از محیط زیست ، زمینه ساز توسعه همه جانبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز در مراکز انتظامی از برنامه های نیروی انتظامی است، بیان کرد : اجرای طرح "توسعه فضای سبز" ، کاشت درخت و ... در اقدامات نظامی ، انتظامی و پدافند غیر عامل کار آمد است.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد : از طرح "توسعه فضای سبز" در اقدامات نظامی و انتظامی چون " استتار " و پوشش نیز می توان بهره برد.

سردار یزد آبادی ادامه داد: نیروی انتظامی در بحث توسعه فضای سبز اقدامات شایسته و در خور توجهی داشته است، توسعه فضای سبز در پادگان ها، مراکز آموزشی و مراکز خدمات دهی انتظامی از جمله اقدامات ناجا در این حوزه به شمار می آید.

معاون مهندسی ناجا با بیان اینکه در راستای ایجاد بستر و زمینه آرامش خاطر ارباب رجوع و مراجعه کنندگان به مراکز انتظامی، طراحی و استفاده از آب نماها ، درخت های تزئینی و ... از برنامه های نیروی انتظامی در راستای حفظ و توسعه فضای سبز بوده است، گفت : نیروی انتظامی بر اساس "توان" و "اعتبار" اجرای طرح توسعه فضای سبز را دنبال خواهد کرد.

براساس گزارش سایت پلیس، این مراسم به همت دانشگاه علوم انتظامی امین و معاونت مهندسی ناجا با حضور مهندس " جلالی " معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان جنگل ها و مراتع کشور ، سردار " یزد آبادی " معاون مهندسی ناجا و جمعی از مسئولان ارشد کشوری و ناجا برگزار شد.

همزمان با پایان این مراسم تعدادی نهال توسط مسئولان در آستانه روز درختکاری در فضای سبز دانشگاه علوم انتظامی کاشته شد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز