مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

اسکان نوروزی فرهنگیان هیچ گونه افزایش نرخ نداشته است

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۸:۳۳
کد خبر: ۳۸۰۸۱۱
اسکان نوروزی فرهنگیان هیچ گونه افزایش نرخ نداشته است
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت : اسکان نوروزی فرهنگیان هیچ گونه افزایش نرخ نداشته است .

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، فرشید سیاری با بیان این که مشکل ثبت نام اینترنتی اسکان نوروزی برطرف شده است، اظهارکرد : رزرو اینترنتی به صورت روزانه صورت گرفته و طبق آمارگرفته شده است فعالیت های رزور به شکل مطلوبی انجام می شود .

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد : حداقل 20 درصد از فضا های اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در قالب رزور اینترنتی انجام می شود و  بقیه فضاهای آموزشی به صورت حضوری در اختیار فرهنگیان قرار می گیرد .

وی خاطرنشان کرد : برخی از استان ها مانند خراسان رضوی به دلیل ازدحام مسافر در ایام نوروز درخواست کرده اند که بیشترین ظرفیتشان به صورت حضوری در اختیار متقاضیان قرار گیرد .

سیاری بیان کرد: از استان ها درخواست کرده ایم تا بهترین مکان های اسکان فرهنگیان را در قالب 20 درصد از این فضا ها به صورت رزرو اینترنتی در اختیار همکاران فرهنگی قرار گیرد .

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که ظرفیت خانه های معلم بسیار محدود است و به رزور اینترنتی نمی رسد، تصریح کرد : خانه های معلم تا حدی که در شهرستان ها امکان داشته است در رزرو اینترنتی قرار گرفته است.

وی بیان کرد : در نوروز 95 هیچگونه افزایش قیمتی برای محل اسکان فرهنگیان در سراسرکشور نسبت به سال 94 وجود ندارد و قیمت ها مانند سال گذشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز