سرپرست اداره موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی فارس:

اماکن تاریخی و گردشگری فارس برای نوروز آماده سازی می شود

۱۳۹۴/۱۲/۱۵ - ۱۱:۱۴:۲۶
کد خبر: ۳۸۰۹۱۷
اماکن تاریخی و گردشگری فارس برای نوروز آماده سازی  می شود
سرپرست اداره موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی فارس گفت : تمامی اماکن تاریخی ،و فرهنگی و گردشگری استان فارس برای پذیرایی از مهمانان نوروزی ، آماده سازی و بهسازی می شود .
به گزارش  خبرگزاری برنا فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان،مهدی نجفی اظهارداشت: ساماندهی فضای سبز ، نور پردازی و مرمت های اضطراری بناهای مجموعه تاریخی و فرهنگی حافظیه ، موزه پارس ، ارگ کریم خانی و مجموعه فرهنگی و تاریخی سعدی در حال انجام است .
 وی ، توسعه خدمات رفاهی و بهداشتی ، افزایش کیوسک های بلیط فروشی برای کاهش مدت انتظار مسافران نوروزی ، پیش بینی نمایشگاه عکس و همچنین استفاده از توان بخش خصوصی برای ارائه آثار فرهنگی و تاریخی استان در نوروز در ارگ کریم خان و خانه زینت الملک از دیگر برنامه های پیش بینی شده در جهت آماده سازی و بهسازی می باشد .
سرپرست اداره موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی استان فارس عنوان کرد : تغییر دکوراسیون و ارائه آثار موزه ها ، چاپ بنر و بروشور مشترک موزه های استان فارس ، تهیه پیش نویس اساسنامه شورای راهبردی موزه های استان فارس و پی گیری و تشکیل کمیته مدیریت بحران موزه و اماکن تاریخی استان نیز در دست اقدام است .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز