فرمانده انتظامی تویسرکان خبر داد

پلمب یک مغازه در تویسرکان به دلیل فروش داروهای غیرمجاز

۱۳۹۴/۱۲/۱۷ - ۱۲:۰۹:۱۰
کد خبر: ۳۸۱۸۳۸
پلمب یک مغازه در تویسرکان به دلیل فروش داروهای غیرمجاز
محمد معصومی از پلمب یک واحد مغازه به خاطر کشف بیش از 38 کیلوگرم مواد محترقه پرخطر و 2 هزار و 517 انواع داروهای غیرمجاز خارجی و سیگار قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از پلمب یک واحد مغازه به خاطر کشف کالای قاچاق و انواع داروهای غیرمجاز و مواد محترقه در تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: بیش از 38 کیلو مواد محترقه پرخطر و 3 هزار و 500 عدد انواع مواد محترقه کپسولی و سیگار قاچاق از مغازه مذکور کشف شد.

وی گفت: در چند روز گذشته عوامل مبارزه کالای قاچاق به دنبال اخبار و اطلاعات دریافتی مبنی بر فروش مواد محترقه پرخطر توسط یکی از مغازه‌داران در سطح شهرستان موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان ادامه داد: مأموران مبارزه با کالای قاچاق ما پس از اخذ نیابت قضایی و بازدید و بازرسی از داخل مغازه این فروشنده تعداد 3 هزار و 500 عدد مواد محترقه کپسولی و 2 هزار و 517 عدد انواع داروهای غیرمجاز قاچاق خارجی کشف کردند.

وی افزود: پس از بررسی و بازجویی از راننده و ادامه تحقیقات طی هماهنگی مجدد با مقام قضایی منزل وی نیز مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار 25 هزار و 250 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به مارک‌های مختلف و 28 دست پاستور کشف و ضبط و مغازه مربوطه پلمب شد.

معصومی خاطرنشان کرد: متهم به همراه مواد کشف‌شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی خواستار کنترل فرزندان در روزهای پایانی سال و شناخت نسبت به خطرات مواد محترقه را از شهروندان شد و گفت: در صورت مشاهده مورد مشکوک در خصوص کالای قاچاق و مواد محترقه با تلفن 110 به پلیس اطلاع‌رسانی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز