فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه تاکسی در تعطیلات نوروز

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۰:۵۸:۱۶
کد خبر: ۳۸۳۴۵۷
فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه تاکسی در تعطیلات نوروز
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش بیش از ۲ هزار دستگاه تاکسی خطی، بیسیم و گردشی در تعطیلات نوروزی برای خدمت‌رسانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم ، مرتضی عزتی با اشاره به خدمات سازمان تاکسیرانی در زمینه مراکز خدمات تعمیرگاهی و سرویس‌های مختلف حمل و نقل تاکسیرانی در ایام نوروز اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های این سازمان برای خدمات‌رسانی تاکسی‌ها از ۲۰ اسفند امسال تا ۲۰ فروردین سال ۹۵ صورت گرفته و جلساتی با شرکت‌های حمل و نقلی زیر پوشش داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تمام نیروها آماده‌باش کامل هستند و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده برای چهارشنبه و پنجشنبه پایان سال و ایام تعطیلات تمهیدات و برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها در طول یک ماه در قالب خودروهای بیسیم به صورت ۲۴ ساعته با شش شبکه ۱۸۲۹، ۱۸۲۸، ۱۸۳۳، ۱۸۳۸ و ۲۱۰۰۰ و ۱۳۳ آماده دریافت درخواست شهروندان و خدمات‌رسانی هستند و در ایام یک ماه به ویژه تعطیلات فروردین، هزار دستگاه از تاکسی‌های گردشی و خطوط برای خدمات‌رسانی برنامه‌ریزی شدند.

وی با اشاره به آمادگی تعمیرگاه مجاز فنی و تخصصی تاکسی‌رانی واقع در میدان ۷۲ تن جنب سازمان تاکسیرانی برای خدمات‌رسانی گفت: خدمات خودرویی مانند باتری‌سازی، مکانیکی، نقاشی، صافکاری، جلوبندی‌کار و قطعات یدکی خودروهای داخلی در این تعمیرگاه ارائه می‌شود که شماره تلفن این تعمیرگاه ۳۶۵۵۱۴۱۴ است.

عزتی ادامه داد: کارواش نیز در این ایام واقع در جنب سازمان آماده خدمات‌رسانی به شهروندان و زائران است، شهروندان در صورت تمایل می‌توانند با شماره ۳۶۵۵۱۴۱۴ تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع ۲ هزار دستگاه تاکسی اعم از خطی، گردشی، بیسیم و خودروهای شهرهای اقماری آماده‌باش هستند که یک سوم ناوگان را در برمی‌گیرد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: شهروندان در زمینه انتقاد و پیشنهادات و نیاز شهروندان و زائران از جمله اشیای گمشده و ... می‌توانند با دفتر مرکزی کنترل و بازرسی تاکسیرانی به شماره تلفن ۳۶۶۲۸۸۰۰ و ۳۶۶۱۶۰۴۹ -تماس حاصل کنند یا می‌توانند به محل دفتر واقع در خیابان موسی صدر نرسیده به میدان الهادی مراجعه داشته باشند.

وی یادآور شد: خودروهای گشت بازرسی در پایانه‌های مبادی ورودی شهر، ۷۲تن(فدک)، امیرکبیر(عوارضی کاشان)، پایانه خرمشهر و مرکز شهر(میدان آستانه) برای کنترل خدمات حمل و نقل مستقر هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز