معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش:

اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در ایام نوروز ادامه می یابد

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۱۳:۵۵:۴۷
کد خبر: ۳۸۳۵۷۱
اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور در ایام نوروز ادامه می یابد
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت : اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز در صورت تمایل استان ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمیدرضا کفاش درباره برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی در ایام نوروز، اظهارکرد: اگر استانی، مدرسه ای و یا اداره کل آموزش و پرورش شهرستانی تمایل داشت دانش آموزان خود را به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز اعزام کند، این اختیار فراهم شده که در این ایام به یادمان های دفاع مقدس مشرف شوند.

وی تصریح کرد : حتی برای اولیای دانش آموز داوطلب این فرصت توسط اداره کل آموزش و پرورش استان ها فراهم شده که همراه با دانش آموز خود به یادمان های دفاع مقدس بروند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با هماهنگی همکاران در بسیج سپاه پاسداران و قرارگاه های اردوهای راهیان نور، هماهنگی بهره مندی از یادمان ها در ایام نوروز انجام می گیرد.

کفاش بیان کرد: قرارگاه های راهیان نور فقط مختص دانش آموزان نیست قرارگاه هایی که در استان ها مستقر هستند در بسیج سپاه برای همه بوده و اگر امکان برای حضور دانش آموز با والدین باشد این اعزام صورت می گیرد.

وی در خصوص هزینه اردوهای راهیان نور دانش آموزی در استان ها، عنوان کرد: هزینه اردوهای راهیان نور می تواند با مشارکت اولیا و دانش آموز باشد اما اگر افراد گروهی اعزام شوند هزینه سفر با سفر شخصی متفاوت است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در گذشته اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور در ایام نوروز تعطیل بود اما اکنون مصوبه جدید این اجازه را به داوطلبان برای اعزام آن ها فراهم کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز