غرفه های تهرانگردی برپا می شود

۱۳۹۴/۱۲/۲۴ - ۱۱:۳۱:۲۳
کد خبر: ۳۸۴۰۴۶
غرفه های تهرانگردی  برپا می شود
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 7 گفت: غرفه های تهرانگردی در سطح نواحی پنجگانه منطقه به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان برپا خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی حیدری با اعلام این مطلب افزود: مدیریت شهری تهران در راستای ترویج فرهنگ گردشگری، روزهای نوروز را فرصتی بی بدیل دانسته و تلاش می کند با ایجاد جاذبه هایی در مسیر گسترش رفتار گردشگری گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه این غرفه ها از تاریخ 27 اسفند تا 14 فروردین برپا خواهد شد، تصریح کرد: شهر تهران با قدمتی 450 ساله گنجینه‌ای برای کشور است و شهردار محترم تهران بر لزوم فعال شدن ظرفیت های گردشگری تهران تاکید ویژه ای دارند.
 
معاون شهردار منطقه 7 با تاکید بر اینکه تورهای تهرانگردی با هدف آشناسازی مسافران و  گردشگران با نقاط مختلف شهر تهران برگزار می شود، اظهار داشت: در راستای رفاه حال شهروندان ایستگاه های اطلاع رسانی در  بوستان اندیشه، باغ موزه قصر، بوستان شهید توکلی و میدان هفت تیر مستقر خواهند شد و از علاقه مندان ثبت نام می کنند. همچنین شهروندان می توانند از طریق تماس با سامانه 137 نسبت به ثبت نام و بهره مندی از این تورها اقدام کنند.
 
حیدری خاطرنشان کرد: تورهای نیم روزه از ساعت 9 تا 13 و 14 لغایت 18 به اماکنی همچون تهران قدیم، باغ پرندگان، گذر سی تیر، شمیرانات، نیاوران،آزادی، گلستان، شهرک سینمایی، سعد آباد، برج میلاد و سورتمه تهران  و تورهای یک روزه از ساعت 9 تا 16  شامل تورهای حرم (حرم شاه عبدالعظیم، جماران، حرم مطهر امام (ره) و امامزاده قاسم)، ری باستان، بهارستان، شمیرانات و اراضی عباس آباد اجرا خواهد شد.
 

 

نظر شما