۱۳فروردین روزی بی خطر همراه با پلیس

۱۳۹۵/۰۱/۱۲ - ۱۵:۵۲:۳۲
کد خبر: ۳۸۶۸۵۶
۱۳فروردین روزی بی خطر همراه با پلیس
13فروردین روزی بی خطر است اگر هم وطنان نکات ایمنی را رعایت کنندو به توصیه های پلیس توجه کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، رئیس پلیس راهور استان فارس گفت: با توجه به پیش رو بودن 13فرودین (روز طبیعت)لازم است که مسافران و شهروندان با رعایت توصیه های ترافیکی پلیس ، از بروز تصادفات جانی و مالی در روز طبیعت جلوگیری کنند.
 سرهنگ "مصطفی عباسی" ادامه داد:عجله وشتاب در رانندگی باعث وقوع حوادث رانندگی می شود، ازاین رو لازم است رانندگان و همراهان آنها سعه صدر ، صبوری ،گذشت  در  رانندگی داشته باشند و با سرعت مطمئنه مسیر را طی کنند.
وی افزود:رانندگان ازجابجایی خانواده و سایر بستگان به طبیعت در قسمت بار وسایل نقلیه باری جدا خودداری کنند،در غیراینصورت ضمن اعمال قانون راننده متخلف از ادامه حرکت جلوگیری و مسافرین پیاده می شوند.
رئیس پلیس راهور استان فارس اضافه کرد: رانندگی بین خطوط بستن کمربند ایمنی ،عدم استفاده از موبایل در حین رانندگی ،رعایت سرعت مجاز و مطمئنه ، توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی ، و اجرای صحیح فرامین پلیس ضروری است.
عباسی تاکید کرد: در صورت وقوع تصادف خسارتی سریع وسایل نقلیه تصادفی به منتهی علیه سمت راست معابر انتقال تا باعث کندی و یا توقف حرکت سایر وسایل نقلیه نشود.
وی تصریح کرد: رانندگان به سلامت و معاینه وسیله نقلیه توجه کنند،از همراه داشتن لوازم کمکی و یدکی لازم در سفر غافل نشوند، از مسافرت در جاده های برون شهری با موتورسیکلت در این روز به علت حجم بالای ترافیک خودداری کنند، در صورت اجبار رعایت ظرفیت و استفاده از کلاه ایمنی موتورسواری و توجه به مقررات راهنمایی و رانندگی ضروری است.
رئیس پلیس راهور استان فارس  عنوان کرد: شهروندان سعی کنند به تدریج از اوایل روز جهت خروج از شهر سفر خود را آغاز  و قبل از تاریکی هوا نیز با رعایت تمام جوانب احتیاط در رانندگی بازگشت از سفر را آغاز تا به موقع و بدون حادثه به منزل مراجعه کنند.
عباسی  ابرازداشت: هموطنان از توقف در حاشیه راه ها جدا خوداری کنند و همکاری و تعامل مناسبی  با پلیس راهور داشته باشند تا شادابی، سلامتی و ایمنی سفر در روز طبیعت فراهم شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز