سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به برنا خبر داد

انفجار سیلندر گاز در خیابان مفتح دو مصدوم برجا گذاشت

۱۳۹۵/۰۱/۱۶ - ۱۶:۰۸:۴۶
کد خبر: ۳۸۸۲۶۵
انفجار سیلندر گاز در خیابان مفتح دو مصدوم برجا گذاشت
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک خانه خبر داد و گفت: در پی این انفجار که بر اثر پرکردن ناایمن سیلندرگاز رخ داده بود، دو نفر مصدوم شدند.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، درتشریح این حادثه گفت: ساعت 14:49 امروز دوشنبه وقوع انفجار در یک ساختمان به سامانه 125 اطلاع‌ داده شد و به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در خیابان مفتح شمالی، خیابان نقدی اعزام کرد.

به گفته ملکی آتش‌نشانان  با حضور در محل مشاهده کردند که انفجار در یک ساختمان سه طبقه سه واحدی رخ داده و کانون حادثه واحدی 130 متری در طبقه دوم این ساختمان بوده  است.

وی در ادامه افزود: شدت این انفجار به حدی بوده که باعث شکسته شدن شیشه‌ها و تخریب بخشی از دیوارها شده بود

ملکی با بیان اینکه این حادثه به هنگام پرکردن سیلندر گاز رخ داده بود، گفت: در این حادثه مردی 40 ساله از ناحیه یک دست و یک پا آسیب بسیارجدی دیده بود و یک مرد 50 ساله نیز در هنگام فرار از ساختمان به علت برخورد با دیوار و راه پله ها دچار آسیب‌دیدگی‌هایی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی محل در ساعت 15:36 به عملیات خود خاتمه دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز