در پی گشت زنی های هدفمند پلیس کرمان؛

هفت دستگاه خودروی سرقتی کشف شد

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۳:۰۷:۰۳
کد خبر: ۳۸۸۵۰۲
هفت دستگاه خودروی سرقتی کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف هفت دستگاه خودرو سرقتی در نتیجه گشت زنی های هدفمند مأموران انتظامی این فرماندهی طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عبدالعلی روانبخش" با اعلام این خبر گفت: تلاش شبانه روزی عوامل کارآمد گشتی در کنترل حوزه های استحفاظی و برخورد هدفمند با جرائم از مهم ترین عوامل موفقیت پلیس شهرستان کرمان است.

وی افزود: در همین رابطه عوامل گشتی کلانتری های 14، 15، 20، 21 و 22 شهر کرمان حین گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه های استحفاظی خود به هفت دستگاه خودرو بلاصاحب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در استعلام از سامانه مشخص شد کلیه خودروها قبلاً مورد سرقت واقع شده اند ادامه داد: خودرو های مکشوفه جهت صورتجلسه و تحویل به مالباختگان به مقرهای انتظامی دلالت شدند.

سرهنگ روانبخش خاطرنشان کرد: در رابطه با یکی از خودروها یک نفر سارق و یک مالخر دستگیر و تلاش پلیس کرمان برای شناسایی و دستگیری سایر متهمان ادامه دارد.

این مقام انتظامی در خاتمه با تاکید بر لزوم توجه به اصول ایمنی، استفاده از ابزارهای ضد سرقت و توجه به هشدارهای پلیسی از سوی مالکان، خطاب به شهروندان گفت: همکاری مردم با پلیس نقش تعیین کننده ای در بهبود امنیت شهر دارد و لازم است افراد هنگام مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز