معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛

واردات دارو به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد

۱۳۹۵/۰۱/۲۱ - ۱۰:۴۲:۵۳
کد خبر: ۳۸۹۶۸۵
واردات دارو به بیش از یک میلیارد دلار می‌رسد
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در اولویت برنامه‌های سازمان غذا و دارو است و واردات دارو در انتهای برنامه ششم توسعه حداکثر به 1.3 میلیارد دلار خواهد رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رسول دیناروند در دیدار با اعضای اتحادیه وارد کنندگان ضمن بیان این مطلب افزود: همچنان سیاست کاهشی واردات دارو ادامه دارد و واردکنندگان را نیز برای صادرات دارو تشویق می کنیم.

وی در ادامه افزود: چشم انداز یکی از شرکت‌های دارویی برای بازار ایران ظرف 10 سال آینده یک میلیارد دلار است.

دیناروند اظهار داشت: واردات دارو در انتهای برنامه ششم توسعه حداکثر به 1.3 میلیارد دلار خواهد رسید، قدر مطلق واردات دارو ممکن است کاهشی نباشد اما سهم آن کاهشی خواهد بود.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه واردکنندگان می توانند صادرکنندگان خوبی باشند، تصریح کرد: سیاست های اجرایی حوزه دارو به زودی اعلام می شوند و تا پایان دولت ثابت خواهند ماند.

دیناروند با بیان این که قبول نداریم قیمت دارو بالاتر از سطح قیمت در دیگر کشورهای منطقه باشد، گفت: خوشحالیم که قیمت بسیاری از داروها کاهش یافته است و شرکت‌های بزرگ نیز در ایران باید مسئولیت داروی خود را بپذیرند زیرا ما به نمایندگی‌ها اعتقادی نداریم.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو خطاب به اعضای اتحادیه وارد کنندگان گفت: اگر در سیستم سازمان غذا و دارو بی عدالتی می بینید حتما  به وزارت بهداشت اطلاع دهید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز