اقبال شاکری گفت:

تزریق قطره‌چکانی بودجه جلوی بارندگی سیلاب‌وار را نمی‌گیرد

۱۳۹۵/۰۱/۲۴ - ۱۵:۴۹:۴۴
کد خبر: ۳۹۱۳۸۰
تزریق قطره‌چکانی بودجه جلوی بارندگی سیلاب‌وار را نمی‌گیرد
رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حالی بارندگی سیلاب وار می آید که بودجه های مرتبط با پیشگیری و مدیریت بحران آن قطره چکانی تزریق می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اقبال شاکری در جریان بررسی گزارش سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران به بودجه مورد نیاز برای انجام پروژه های شرکت خاکریز آب اشاره کرد و گفت: در حالی بارندگی سیلاب وار می‌آید که بودجه‌های مرتبط با پیشگیری و مدیریت بحران آن قطره چکانی تزریق می شود.

وی اظهار داشت: گزارش امروز یکی از بخش‌های مغفول مدیریت شهری را نشان داد که لزوم حمایت جدی مدیریت شهری را طلب می کند.

شاکری در ادامه به رابطه میان معاونت عمرانی و مناطق شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: در حالی معاونت عمرانی پروژه های سنگینی را ایجاد می کند و در اختیار مناطق قرار می دهد که در مناطق رها می شود و ضرورت دارد که شرکت خاکریزاب با انجام نظارت عالیه مانع از انجام این کار شود.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بانک جهانی و بانک توسعه اسلامی در قالب پیشنهادی عنوان کرد: این دو ارگان از طرح های زیست محیطی حمایت می کنند و می توان در این حوزه از این ظرفیت استفاده کرد.

وی در ادامه به موضوع بی مهری دستگاه‌ها در حوزه رود دره ها اشاره کرد و گفت: آنچه به نظر می رسد این است که تنها شهرداری در این حوزه فعالیت می کند و بر همین اساس باید با اقتدار لازم این هماهنگی ها را ایجاد کند.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: این اهتمام در شهرداری وجود دارد و می توانیم به موضوع تحقق ایمنی که یکی از موضوعات مهم در برنامه پنج ساله شهرداری است برسیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز