فرمانده انتظامی استان قزوین:

جانفشانی و ایثارگری جانبازان ضامن حفظ نظام است

۱۳۹۵/۰۱/۲۶ - ۱۱:۵۳:۴۱
کد خبر: ۳۹۲۱۵۹
جانفشانی و ایثارگری جانبازان ضامن حفظ نظام است
سردار مهدی محمودی در جلسه دیدار و بررسی مسائل مبتلا به جامعه جانبازان استان گفت: جانفشانی و ایثارگری جانبازان ضامن حفظ نظام بوده و ما وظیفه داریم که با استفاده از حداکثر اختیارات قانونی خود شرایط را برای تردد و زندگی جانبازان تسهیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی استان در جلسه دیدار و بررسی مسائل مبتلا به جامعه جانبازان استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از ایثارگری های سرداران جانباز و سرافراز ولایت و یادگاران دفاع مقدس، اظهار داشت: باعث مباهات و افتخار است که جانبازان بزرگوار لحظاتی را در جمع مسئولان انتظامی استان سپری می کنند چراکه جانبازان شهیدان زنده ای هستند که در بهترین دوران زندگی خود جانشان را به دست گرفته و برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های ولی فقیه و امام راحل راه جبهه ها را پیش گرفتند و از کیان مرز و بوم و ناموس و شرف نظام دفاع کرده و به درجه عظیم جانبازی نائل شدند.

وی با تشریح توفیقات مجموعه پلیس استان در ایجاد امنیت برای مردم و ایجاد ناامنی برای هنجارشکنان در راستای حفظ ارزش های انقلاب و آرمان های مقدس نظام به جانبازان اطمینان خاطر داد که پلیس خدمتگذار استان با تمام نیت حرفه ای و قلبی و اعتقادی، خود را سرباز ولایت و تابع محض ولی امر می داند و واقعا با نیت قلبی تلاش می کند تا یک امنیت پایدار، برای جامعه ایجاد کند.

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: همکاری همه دستگاه ها و نهادهای دولتی در فراهم آوردن امنیت کامل برای جامعه، نقش اجتناب ناپذیری داشته و مردم نیز از سوی دیگر بایستی به قانون تمکین کرده و برای داشتن یک شرایط امن و ویژه در کنار پلیس قرار بگیرند.

سردار محمودی افزود: پلیس افتخار می کند که خادم مردم باشد و تمام حیثیت، اعتبار، غیرت و همت خود را برای مردم صرف می کند در نتیجه به عنوان نماینده مردم در محافل و جلسات کلان حاضر می شود.

وی احترام به قانون را رعایت واجبات و نوعی عبادت دانست و عنوان کرد: در کنار اعمال کامل و مقتدرانه مقررات، ما وظیفه داریم که شرایط را برای تردد و زندگی جانبازان تسهیل کنیم تا شاید بتوانیم از جانفشانی و ایثارگری شهیدان و جانبازان که ضامن حفظ نظام است، به نوبه خود قدردانی کنیم.

فرمانده انتظامی استان قزوین لحظه به لحظه نگاه و کردار جانبازان اسلام را عبادت دانست و تاکید کرد: این افتخار ما است که بدون منت به جامعه جانبازان و خانواده شهدا خدمت رسانی کنیم، بنابراین همه جانبازان سرافراز مطمئن باشند که پلیس از حداکثر اختیارات قانونی خود برای کمک به آنان بهره می برد.

سردار محمودی یکی از زمینه های کمک و یاری به جانبازان را در حوزه راهنمایی و رانندگی برشمرد و تصریح کرد: پلیس راهور استان برای رفع موانع تردد و توقف خودروهای جانبازان از طرق مختلف مانند برگزاری جلسات و مکاتبات با سازمان های ترافیکی و شهرداری اقدام کرده و شرایط را مهیا کند که عزیزان جانباز در مشقت و سختی قرار نگیرند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: هدف از رعایت قوانین و مقررات مانند استفاده از کلاه ایمنی و کمربند ایمنی در وهله اول حفظ سلامت راکبان و سرنشینان وسایل نقلیه است لیکن اگر بکارگیری آن سلامت بعضی از افراد به خصوص جانبازان را به خطر می اندازد، بایستی در اعمال قانون و مقررات ملاحظات لازم صورت پذیرد.

2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز