رییس جمعیت هلال احمر برای بررسی وضعیت سیل عازم خوزستان شد

۱۳۹۵/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۷:۰۰
کد خبر: ۳۹۲۳۹۵
رییس جمعیت هلال احمر برای بررسی وضعیت سیل عازم خوزستان شد
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: بررسی اوضاع موجود در استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی از جمله وظایف تک تک دستگاه هاست به همین دلیل به همراه دبیرکل جمعیت هلال احمر برای بررسی وضعیت سیل زدگان به استان خوزستان سفر کردیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ناصر چرخساز در خصوص تشکیل جلسه روز گذشته شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور، گفت: روز گذشته جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کشور با حضور نمایندگانی از سازمان های مربوطه تشکیل شد و هر یک از دستگاه ها گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کردند.

وی ادامه داد: جمعیت هلال احمر نیز طی 3 روز گذشته امدادرسانی های گسترده ای در 9 استان به خصوص در استان های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری و کردستان داشته است که گزارشی از اهم فعالیت های انجام شده، را ارائه کردیم.

رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه بررسی اوضاع موجود در استان های متاثر از سیل و آبگرفتگی از جمله وظایف تک تک دستگاه ها تعیین شد، بیان کرد: به همین دلیل به همراه دبیرکل جمعیت هلال احمر برای بررسی وضعیت سیل زدگان و نحوه خدمات رسانی ها به استان خوزستان سفر کردیم و هم اکنون در حال بررسی اوضاع موجود در استان هستیم.

به گفته وی، وضعیت سیل‌زدگان در استان لرستان نیز با سفر به این استان مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز