رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه ۴ خبر داد:

حذف آفات و مگس های سفید از درختان شمال شرق تهران

۱۳۹۵/۰۱/۳۱ - ۱۱:۱۸:۲۹
کد خبر: ۳۹۴۴۲۱
حذف آفات و مگس های سفید از درختان شمال شرق تهران
رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4 از ایجاد تمهیدات لازم برای نابودی مگس های سفید و آفات از درختان خبر داد و گفت: این طرح در محله علم و صنعت و نارمک به پایان رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سلامت جوادی رئیس اداره فضای سبز منطقه 4 با اعلام این خبر گفت: با افزایش گرمای هوا و به منظور نگهداری درختان و کنترل بیولوژیک آفات و همچنین مگس های سفید، نصب رول و کارت زرد بر روی تنه بیش از 1000 اصله از درختان خیابان های شهید مظاهری ، قزوینی ، بزرگراه شهید باقری و رفیوژ سراج در محلات علم و صنعت و نارمک به پایان رسید.

وی افزود: در این راستا اقدامات دیگری نیز از جمله شستشو و آبیاری به موقع درختان در دستور کار اداره فضای سبز منطقه 4 قرار گرفته است و تا قبل از افزایش دمای هوا اجرایی می شود.
جوادی در ادامه با اشاره به توسعه قابل توجه فضای سبز محدوده منطقه 4 گفت: به منظور زیبایی هرچه بیشتر فضای سبز و سلامت شهر، اداره فضای سبز منطقه اقدام به کاشت 11000 گلدان گل شب بو در دو ماه اخیر در نواحی 8 و 5 کرد.
رییس اداره فضای سبز شهرداری منطقه 4  در ادامه از بازسازی و رفع معایب وسایل بدنسازی بوستان ها خبر داد و گفت: با آغاز فصل بهار و به منظور رفاه حال شهروندان ، تمامی وسایل بدنسازی موجود در بوستان ها و معابر تعمیر و رفع عیب می شوند.
وی بهسازی پیاده روها و همچنین فضای سبز بوستان ها را از دیگر اقدامات این اداره نام برد و گفت: با توجه به آغاز فصل بهار و پیش بینی حضور حداکثری شهروندان در فضاهای سبز معابر و فضای سبز بوستان های محلی و جنگلی سطح منطقه 4 بهسازی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز