پلیس راهور ناجا خبر داد:

واژگونی اتوبوس ۲ کشته و ۸ مجروح برجای گذاشت

۱۳۹۵/۰۲/۰۴ - ۱۱:۴۴:۵۴
کد خبر: ۳۹۵۸۰۳
واژگونی اتوبوس ۲ کشته و ۸ مجروح برجای گذاشت
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از واژگونی اتوبوس در شهرستان تربت حیدریه خبر داد و گفت: این حادثه دو کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرهنگ "سید ابوالقاسم حیدری مقدم" گفت: ساعت 16:30 دوم اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره تصادف فوتی در کمربندی شهر تربت حیدریه بلافاصله تیم گشت کلانتری 12 این فرماندهی به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس که از مشهد به مقصد شهرکرد استان چهارمحال بختیاری در حرکت بود در کمربندی شهر تربت حیدریه از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ حیدری ادامه داد: متاسفانه در این حادثه دو نفر از سرنشینان اتوبوس به علت شدت جراحات وارده در دم جان باختند، هشت نفر مصدوم و با کمک نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

 وی تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت وقوع حادثه را بی احتیاطی راننده اتوبوس در تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو گزارش کرده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه از وقوع این گونه حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز