جعفرزاده:

استقرار نیروهای نامحسوس مصداق افراط و تفریط است

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۰۹:۵۷:۰۸
کد خبر: ۳۹۷۱۷۶
استقرار نیروهای نامحسوس مصداق افراط و تفریط است
این مقابله خیلی خوب است ولی ما 2700 نفر در کل کشور برای محیط زیست داریم و آن وقت 7000 نفر در تهران برای کشف حجاب داریم!
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، یک نماینده مجلس شورای اسلامی استقرار نیروهای نامحسوس برای مقابله با برخی جرایم از جمله بدحجابی را مصداق افراط و تفریط عنوان و تاکید کرد که کارهای ضربتی و پلیسی موفقیت‌آمیز نبوده است.
 
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌و‌گو با آستان اظهار کرد: این مقابله خیلی خوب است ولی ما 2700 نفر در کل کشور برای محیط زیست داریم و آن وقت 7000 نفر در تهران برای کشف حجاب داریم! این جدیت نیروی انتظامی را نشان می‌دهد.
 
وی افزود: من فکر می‌کنم این همان افراط و تفریط است ضمن اینکه باید کار فرهنگی در این رابطه انجام شود و نه کار پلیسی چرا که وقتی کار پلیسی انجام می‌شود برخی مسایل زیرزمینی می‌شود.
 
نماینده مردم رشت در مجلس تصریح کرد: من معتقدم حاکمیت باید کار فرهنگی کند و بداند لشکرکشی، استقرار نیروهای لباس شخصی و ایجاد رعب و وحشت به صلاح نیست. همچنین اینها هر کدام با عقاید و افکار خود می‌خواهند اقدام کنند و اینکه بخواهند با شم پلیسی با بی‌حجابی و بدحجابی برخورد کنند بدترین شیوه است. 
 
جعفرزاده در پایان گفت: طبیعتاً از این به بعد قوه قضائیه باید کارش را تعطیل کند و به روسری‌های عقب رفته توجه کند. چه کسی می‌خواهد حد و حدودش را مشخص کند؟ آیا آقایان قرار است درباره آرایش غلیط زنان و پوشش آنها اظهارنظر کنند؟ تجربه نشان داده که این کارهای ضربتی و پلیسی موفقیت‌آمیز نبوده است. ضمن اینکه ما کارهای مهمتری در کشور داریم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز