دیدار سلطانی فر و وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان تاکید شد

برگزاری تورهای تلفیقی بین ایران و آذربایجان

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۱:۴۰
کد خبر: ۳۹۷۸۳۴
برگزاری تورهای تلفیقی بین ایران و آذربایجان
در دیدار مسعود سلطانی فر صنایع دستی و گردشگری و ابوالفضل گارایف وزیر فرهنگ و گردشگری جمهوری آذربایجان بر برگزاری تورهای تلفیقی و افزایش مبادلات صنایع دستی بین دو کشور تاکید شد.

به گزارش گروه خبر خبر گزاری برنا، صنایع دستی و گردشگری مسعود سلطانی فر به منظور شرکت در هفتمین مجمع جهانی سازمان ملل متحد برای اتحاد تمدن به شهر باکو، پایتخت کشور آذربایجان سفر کرده است، در دیدار با ابوالفضل گارایف وزیر فرهنگ و گردشگری این کشور، اراده هر دو دولت را در توسعه روابط همه جانبه مصمم ارزیابی کرد.

دراین دیدار دو طرف بر همکاری در زمینه مرمت و حفظ آثار تاریخی عراق و سوریه تاکید کردند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ملاقات‌های صورت گرفته بین مسئولان دو کشور را مصداق عزم جدی ایران و جمهوری آذربایجان برای افزایش روابط دانست و افزود: برگزاری تورهای تلفیقی ایران و آذربایجان یکی از فرصت‌های خوب همکاری برای هر دو کشور است.

همچنین در این دیدار رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از وجود فضا و شرایط مساعد برای حضور سرمایه گذاران کشور آذربایجان در بخش هتل‌سازی در کشورمان خبر داد و گفت: تسهیل روادید بین دو کشور و برگزاری روزهای فرهنگی ایران و آذربایجان از دیگر زمینه‌های همکاری است.

در ادامه این دیدار دو طرف با اشاره بر توسعه همکاری‌ها در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری، افزایش مبادلات صنایع دستی را مورد تاکید قرار دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز