مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به برنا خبر داد

رگبار و رعد و برق میهمان کشور / گردو غبار در راه خوزستان

۱۳۹۵/۰۲/۱۷ - ۰۴:۲۹:۰۵
کد خبر: ۴۰۱۲۹۸
رگبار و رعد و برق میهمان کشور / گردو غبار در راه خوزستان
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در روزهای جمعه و شنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق، پدیده گرد و غبار در استان خوزستان و رگبار و رعد و برق در برخی از استان های کشور دور از انتظار نیست.

 احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار خبر گزاری برنا، از ورود یک سامانه بارشی به کشور خبر داد و گفت: با استقرار سامانه بارشی در غرب، مرکز و دامنه‌های البرز طی دو روز آینده، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز یکشنبه از شدت بارش کاسته شده و در مناطقی از غرب، مرکز و شمال شرق و شرق کشور به صورت رگبار باران و گاهی رعد و برق ادامه خواهد داشت.

وظیفه در خصوص وضعیت گرد و غبار در جنوب کشور نیز گفت:  در روزهای جمعه و شنبه به سبب افزایش سرعت وزش باد در جنوب عراق، پدیده گرد و غبار در استان خوزستان دور از انتظار نیست.

به گفته وی در روز جمعه و شنبه برای استان‌های تهران، البرز، قم و سمنان وزش باد شدید موقت و گرد و خاک پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره شرایط جوی تهران نیز عنوان کرد: هوای پایتخت در امروز (جمعه 17 اردیبهشت ماه) کمی ابری به تدریج نیمه ابری و در بعدازظهر رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید، روز شنبه کمی ابری به تدریج نیمه ابری در بعدازظهر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و یکشنبه 19/2/95 کمی  ابری تا نیمه ابری بوده و اوایل شب وزش باد شدید همراه خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز