معاون فنی و عمران شهردار مشهد در بازدید از گروه مشاوران جوان به مناسبت هفته جوان؛

مدل گروه مشاوران جوان باید در دستگاههای دولتی راه‌اندازی شود

۱۳۹۵/۰۳/۰۲ - ۰۷:۵۵:۲۲
کد خبر: ۴۰۷۷۷۱
مدل گروه مشاوران جوان باید در دستگاههای دولتی راه‌اندازی شود
معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: مدل گروه مشاوران جوان باید در تمام سیستم مدیریت اداری و اجرایی کشور و دستگاه‌های دولتی مانند سپاه، ارتش و نیروی انتظامی راه‌اندازی گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا ار مشهد، حمیدرضا نخعی امروز در مراسم دیدار با رییس، مدیران و مشاوران جوان گروه مشاوران جوان شهرداری مشهد به مناسبت روز جوان ضمن تبریک این روز اظهار کرد: گروه مشاوران جوان فکر و ایده بسیار عالی بود که در گذشته به خوبی زمان حال عمل نکرد و اکنون وضعیت مشاوران جوان با رشد بسیار خوب و رو به جلو پیشرفت مناسبی داشته است.

وی با اشاره به اینکه ایران بهترین جوان‌ها را دارد؛ تصریح کرد: نجابت ذاتی، قوت، سلامت، عفت و پاکدامنی از ویژگی‌های بارز جوانان ایرانی است.

معاون فنی و عمران شهردار مشهد در ادامه بیان کرد: جوانان تحصیلکرده‌ای که جهت کارآموزی در حوزه فنی عمران وارد شهرداری می‌شوند نیرویی کارآزموده خارج می شوند.

نخعی با تاکید به اهمیت جوانان بر افکارعمومی و اطلاعات اضافه کرد: آشنایی مشاوران جوان از حوزه‌های مختلف شهرداری باعث هدایت و راهنمایی بهتر شهروندان از مسایل مدیریت شهری می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: نیروها در بخش اجرا وارد شوند در قسمت های حساس قدم بردارند تا بتوانند از وقتی که هزینه می‌کنند نهایت استفاده را ببرند زیرا ارتباطات شهرداری و کشوری فرد را افزایش می‌دهد.

نخعی در پایان افزود: روز جوان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) که شبیه‌ترین فرد به پیامبر اکرم (ص) و الگوی نمونه در پیروی از امامت و ولایت هستند؛ نام گذاری گردیده و امیدوارم بتوانیم در مسیر آنان موفق عمل نماییم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز