رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در شیروان به مناسبت هفته جوان

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۰۸:۲۳:۱۱
کد خبر: ۴۰۷۹۷۵
برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در شیروان به مناسبت هفته جوان
خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان از برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج در شهرستان شیروان به مناسبت هفته جوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی خالق زاده رئیس ورزش و جوانان شهرستان شیروان از برگزاری کارگاه آموزشی پیش از ازدواج به مناسبت هفته جوان خبر داد.

خالق زاده گفت: این کارگاه آموزشی با موضوعاتی نظیر ضرورت آموزش پیش از ازدواج، معیارهای انتخاب همسر، دوره نامزدی و آشنایی با مسائل زندگی مشترک و مهارت های خودآگاهی روز پنجشنبه در شیروان برگزار شد.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه علمی کاربردی شیروان در این کارگاه آموزشی گفت: جوانان قبل از ازدواج باید آمادگی لازم در خصوص ازدواج را کسب کنند.

مهدی عاشقی کنترل خشم، داشتن مهارت همدلی و هم کلامی و کنترل هیجانات منفی را از جمله مسائل اصلی و مهم در جهت آمادگی لازم برای ازدواج عنوان و اظهار کرد: اساس اصلی ازدواج هوش هیجانی لازم و شخصیت دو فرد می باشد.

وی گفت: خانواده یک نهاد مهم اجتماعی است و اهمیت بنیادین دارد که بر روی بخش های دیگر جامعه تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: ما در انتخاب خانواده ای که در آن به دنیا آمده ایم نقشی نداشته ایم اما می توانیم معمار خانواده آتی خود باشیم.

وی گفت: در ازدواج نیز نیاز به گذراندن آموزش پیش از ازدواج و به دست آوردن مهارت های لازم برای تشکیل خانواده، ضروری است.

عاشقی افزود: در گذشته افراد از طریق ارتباطات چهره به چهره و ساده بودن زندگی آموزش های لازم از محیط دریافت می کردند اما امروزه با تغییرات سریع، تحول در دنیای جدید و پیچیده تر شدن روابط نیاز به گذراندن آموزش های پیش از ازدواج برای افزایش سازگاری و رضایت مندی پس از ازدواج ضروری به نظر می رسد.

این کارگاه آموزشی با همکاری شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان در محل سالن مرکز بهداشت برگزار شد که در آن سربازان یگان حفاظت زندان شیروان نیز حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز