رئیس کمیته امداد قدردانی کرد

دولت و بانک ها کمکهای شایانی به طرح توانمندسازی مددجویان داشتند

۱۳۹۵/۰۳/۰۳ - ۲۲:۱۸:۱۳
کد خبر: ۴۰۸۴۰۵
دولت و بانک ها کمکهای شایانی به طرح توانمندسازی مددجویان داشتند
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مسئولان دولتی و بانک ها، کمک شایان و فراوانی به طرح های توانمندسازی مدد جویان کمیته امداد کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سید پرویز فتاح در همایش توانمندسازی و خودکفایی 4302 خانوار کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: امروز که مصادف با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر است، جشن خودکفایی را برگزار کردیم و مدیون خون شهدا هستیم و به آنها وامداریم.

فتاح به همکاری های دولت با کمیته امداد اشاره کرد و گفت: همکاری های بسیار مطلوبی با دولت داریم و از بانک ها و مسئولان دولتی به خاطر این همکاری سپاسگزاریم.

وی درمورد طرح های اشتغالزایی کمیته امداد افزود: مددجویان در این طرح ها توانمند و از تحت پوشش کمیته امداد خارج می شوند و روی پای خود می ایستند.

اقتصاد کشور طی سال های گذشته فقرآفرین بوده است

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به وضعیت اقتصاد کشور گفت: یکی از چاره های برون رفت از این وضعیت، ایجاد اشتغال های خرد و کوچک است.

فتاح با تاکید بر اینکه اقتصاد کشور در طول سال های گذشته فقرآفرین بوده، افزود: با تزریق پول، اقتصاد کشور دچار مشکل شده است

وی درمورد برنامه های کمیته امداد تصریح کرد: تقویت و توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از برنامه های پیش روی است.

حضور مددجویان در کمیته امداد باید کوتاه مدت باشد

فتاح با بیان اینکه حضور مددجویان در کمیته امداد باید کوتاه مدت باشد، گفت: کمیته امداد اورژانس کوتاه مدت است و باید مددجویان پس از توانمندی از آن خارج شوند.

رئیس کمیته امداد با اشاره به دیگر برنامه های این نهاد مبنی بر کاهش هزینه ها افزود:‌ در این راستا ساختمان کمیته امداد واقع در سوهانک را می فروشیم تا از هزینه ها بکاهیم.

وی ادامه داد: مددجو شدن بسیاری از افراد تحت پوشش کمیته امداد یک اتفاق ساده بوده و با از دست رفتن نان آور خانواده این اتفاق افتاده که ممکن است این وضعیت برای همه پیش آید.

فتاح گفت: امیدواریم با همت دولت و مسئولان، ارائه وام های قرض الحسنه که به اشتغالزایی منجر می شود رشد بیشتری یابد و سبب عزت نفس و تکریم مددجویان شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز