مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد:

مزاحمت‌های تلفنی آتش‌نشانی ۲۰ درصد کاهش یافته است

۱۳۹۵/۰۳/۰۸ - ۰۸:۴۹:۱۰
کد خبر: ۴۰۹۹۵۵
مزاحمت‌های تلفنی آتش‌نشانی ۲۰ درصد کاهش یافته است
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد خبر از کاهش 20 درصدی مزاحمت‌های تلفنی برای آتش‌نشانی داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی گودرزی اظهار کرد: کاهش مزاحمت‌های تلفنی برای آتش‌نشانی این شهر به دلیل ایجاد فناوری‌های جدید در ارتباطات و رهگیری شماره افرادی که با این سازمان تماس می‌گیرند، بوده است.

وی گفت: انتظار می‌رود تا با راه‌اندازی این ظرفیت و فرهنگ‌سازی‌های رسانه‌ها، شمار مزاحمت‌های تلفنی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد بیش‌ از پیش کاهش یابد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد اظهار کرد: با این‌ وجود هنوز هم بخش قابل‌توجهی از تماس‌ها با این سازمان مربوط به مزاحمان تلفنی است.

وی با بیان اینکه اساسا این کار مانع برقراری تماس‌های اضطراری مردم این شهر با این سازمان می‌شود، تاکید کرد: این کار در واقع بازی با جان و مال مردم است.

وی گفت: استفاده از خطوط تلفن همگانی از جمله عوامل مزاحمت‌های تلفنی با سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد به شمار می‌رود.

گودرزی بیان داشت: البته این سازمان در مورد افراد خاطی پیگیری‌های قانونی را از طریق مراجع قضایی انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: بی‌گمان تماس غیرضروری و ایجاد مزاحمت تلفنی برای تلفن 125 با توجه به حساسیت این مرکز، در واقع بازی با جان و مال مردم است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد بیان داشت: از این‌ رو از خانواده‌ها انتظار می‌رود تا با توجه به این موضوع، فرزندان خود را نسبت به عواقب جبران‌ناپذیر این موضوع مطلع کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز