از پیگیری حقوق شهروندان و مطالبات رهبری عقب نخواهم نشست

۱۳۹۵/۰۳/۱۰ - ۱۴:۳۲:۲۲
کد خبر: ۴۱۱۲۷۹
از پیگیری حقوق شهروندان  و مطالبات رهبری عقب نخواهم نشست
محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران

این روزها بخاطر پیگیری حفاظت از باقیمانده فضای سبز و باغات تهران توسط اینجانب و تعدادی دیگر از اعضای شورای شهر، مافیای زمین خواری که منافع هزاران میلیارد تومانی خود را در خطر می بیند، جریان سازمان دهی شده ای را در تخریب وجنگ روانی آغاز کرده است و متاسفانه در این راه موفق به اغفال و سواستفاده عده ای خاص به عنوان سخنگو شده اند. غافل از آنکه با موج آگاهی مردم دیگر نمی شود با این خبرسازی ها اراده و خواست مردم  برای حفظ محیط زیست شهرشان مخدوش کرد.

یکروز شایعه می کنند که قانون فعلی هیچ نقصی ندارد و روز دیگر به داستانسازی در مورد ٢٠ سال قبل برای منحرف کردن توجه  افکارعمومی از فاجعه ای که هر روز بر درختان رو به کاهش تهران می آید ، می پردازند.

سوال اینجاست که اگر مشکلی در قوانین واجرا وجود ندارد چرا رهبر معظم انقلاب دردمندانه به گلایه وعتاب درباره از بین رفتن منابع طبیعی تهران می پردازند؟

البته مافیای زمین خورای وباغ خىاری تهران مطمین باشند جریان مخالف آنها که ماهیتی سیاسی ندارد با اینگونه تهدیدها وتخریبها عرصه را خالی نخواهد کرد و با تمام توان مقابل آنها خواهد ایستاد

عملکرد اینجانب نیز بعنوان کوچکترین عضو شورای شهر در چهل سال تجربه مدیریت شهری کاملا شفاف بوده بازهم آماده شفاف سازی و پاسخگویی به افکار عمومی هستم و توصیه ام به برخی همکاران در شورای شهر این است که ابزار مافیای باغ خواری برای ادامه روند موجود نشده وبه تعهدات خود به شهروندان تهرانی پایبند باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز