فرمانده مرزبانی کشور:

پیش‌بینی ۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای تقویت مرزها

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۸:۵۹:۳۵
کد خبر: ۴۱۱۹۰۷
پیش‌بینی ۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای تقویت مرزها
فرمانده مرزبانی کشور گفت: برای تقویت مرزهای کشور در برنامه پنج ساله ششم توسعه، هشت هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده‌ایم که امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد تقویت بیشتر مرزها باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با سید علی اکبر پرویزی استاندار خراسان شمالی با اشاره به اقدامات انجام شده در مرزهای کشور گفت: طی 10 سال گذشته اقدامات خوبی در مرزها انجام گرفته اما مرزها همچنان نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

فرمانده مرزبانی تصریح کرد: برای تقویت مرزهای کشور در برنامه 5 ساله ششم توسعه، هشت هزار میلیارد تومان پیش‌بینی کرده ایم که امیدواریم با اختصاص این مبلغ شاهد تقویت بیشتر مرزها باشیم.

سردار رضایی تصریح کرد: امروز مردم کشورهای همسایه ما به فکر چگونه زنده ماندن اما مردم کشور ما به برکت خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری به فکر چگونه زندگی کردن هستند.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی افزود: مرزبانان کشور با تمام توان برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هرگونه قاچاق برخورد می‌کنند.

فرمانده مرزبانی کشور در پایان با اشاره به اینکه جایگاه مرز موضوعی ملی است، عنوان داشت: همه مردم ایران در سرتاسر دنیا در خصوص مرز هم حق و هم وظیفه دارند و باید توجه ویژه به مرزها صورت گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز