کشف خودروی سرقتی"ریو" و دستگیری سارق در "ریگان "

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۱۱:۱۱:۳۱
کد خبر: ۴۱۲۰۱۶
کشف خودروی سرقتیریو و دستگیری سارق در ریگان
فرمانده انتظامی "ریگان " از کشف یک دستگاه خودوری سرقتی و دستگیری یک سارق در شب گذشته خبر داد و گفت: خودروی ریو که در شهرستان بم به سرقت رفته بود در ریگان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "عباس احمدپور" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در اجرای طرح مهار سرقت خودرو که در شهرستان بم رخ داده بود به محل اعلامی عزیمت کردند.

وی ادامه داد: پس از چند لحظه از استقرار گشت یگان امداد، خودروی مذکور به ماموران برخورد و پس از رویت ماموران به سمت روستاهای اطراف متواری شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : ماموران با اقدامات پلیسی خودرو را مجبور به توقف کردند و سارق خودرو با استفاده از تاریکی شب به سمت مزارع اطراف متواری شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انتقال خودرو به مقر انتظامی، خودرو توسط ماموران پلیس آگاهی مورد بازرسی قرار گرفت که سه دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی " ریگان " اذعان داشت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از ترفند های پلیسی و اقدامات کارشناسانه متهم را شناسایی  و به محل سکونت وی عزیمت کردند.

وی در پایان گفت: ماموران پس از محتصره محل اختفا سرانجام سارق را دستگیر کردند و طی بازجویی فنی به جرم خود اعتراف کرد و متهم همراه با پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز