سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به برنا خبر داد:

آماده باش ۵۷۰ نیروی آتش‌نشانی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)

۱۳۹۵/۰۳/۱۳ - ۰۵:۰۲:۴۶
کد خبر: ۴۱۲۳۴۰
آماده باش ۵۷۰ نیروی آتش‌نشانی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)
سخنگوی سازمان آتش نشانی از استقرار 570 آتش نشان در نقاط مختلف اطراف حرم حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: 250 موتور سیکلت، خودرو و جرثقیل در مسیرهای مشخص حاضر می‌شوند.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی تهران برای برگزاری هرچه بهتر مراسم بیست و هفتمین سالگرد امام راحل تلاش خواهد کرد، گفت: در راستای تامین ایمنی زائران حرم حضرت امام خمینی(ره) تمهیدات ایمنی مختلفی در دستور کار قرار گرفته است و نیروهای سازمان آتش‌نشانی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به در نظر گرفته شدن دو حلقه داخلی و خارجی به منظور تامین ایمنی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: دوحلقه داخلی وخارجی پوشش برنامه را برعهده خواهند داشت که حلقه داخلی امنیت شامل اطراف ورودی‌ها و راهروهای حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) می‌شود و در این مسیر 80 آتش‌نشان در 30 نقطه مستقر خواهند بود.

ملکی درخصوص آغاز فعالیت آتش‌نشانان در حلقه داخلی تامین ایمنی عنوان کرد: فعالیت آتش‌نشانان دراین حلقه از شامگاه امشب(13 خرداد ماه) آغاز شده و نیروها با خودرو و موتور سیکلت در این مسیر حاضر خواهند بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به در نظرگرفتن حلقه بیرونی به منظور تامین ایمنی مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) تاکید کرد: کار آتش نشانان در حلقه بیرونی از 5 بامداد روز جمعه(14 خرداد ماه) آغاز خواهد شد و نیروها در 103 نقطه بزرگراه‌ها، پارکینگ ها و اطراف حرم  مستقر خواهند شد.

وی  با بیان اینکه نیروهای سازمان آتش نشانی از شمال در بزرگراه آزادگان، از غرب در اتوبان قم، از شرق در بزرگراه شهید رجایی و از جنوب در کهریزک حاضر خواهند شد، گفت: تعدادی از مدیران این سازمان نیز با خودروهای شخصی در اطراف حرم حضور خواهند داشت.

به گفته ملکی 250 موتور سیکلت، خودرو، خودرو نردبام و جرثقیل در مسیرهای مشخص حاضر شده و 570 آتش‌نشان در این مسیرها حضور دارند.

وی با تاکید بر اینکه حضور این تعداد از آتش‌نشانان در روز مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در دیگر کارهای سازمان آتش‌نشانی هیچ خللی ایجاد نمی‌کند، افزود: 570 آتش‌نشانی که مراسم ارتحال را پوشش می‌دهند افرادی هستند که در ایام مرخصی خود به سربرده و به همین خاطر در روز ارتحال با مشکلی مواجه نخواهیم شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در پایان با ارائه توصیه ای به شهروندانی که در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) حاضر می شوند  خاطرنشان کرد: به افراد توصیه می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی خود به نیروهای آتش‌نشانی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 125 تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز