احد وظیفه در گفت‌و‌گو با برنا؛

ورود گرد و غبار به کشور از ساعات آینده

۱۳۹۵/۰۳/۱۵ - ۱۴:۳۲:۴۴
کد خبر: ۴۱۳۰۱۱
ورود گرد و غبار به کشور از ساعات آینده
روز یک‌شنبه میزان ناپایداری و بارش‌ در استان های آذربایجان غربی و شرقی افزایش خواهد یافت. در روز دوشنبه نیز دامنه ناپایداری ها، دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی را نیز دربر خواهد گرفت. بعد از ظهر امروز و روز یک‌شنبه احتمال تشکیل پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان های نوار غربی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار محیط زیست خبرگزاری برنا، احد وظیفه گفت: با گذر امواج تراز میانی در ساعات بعد از ظهر امروز در ارتفاعات مناطق شمال غرب، شمال شرق و جنوب شرق بارش پراکنده و گاهی وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: این شرایط در روز های یک شنبه و دو‌شنبه نیز در مناطق ذکر شده ادامه خواهد یافت.

وظیفه تصریح کرد: روز یک‌شنبه میزان ناپایداری و بارش‌ در استان های آذربایجان غربی و شرقی افزایش خواهد یافت. در روز دوشنبه نیز دامنه ناپایداری ها، دامنه های البرز مرکزی و زاگرس مرکزی را نیز دربر خواهد گرفت.

وی همچنین اظهار داشت: از بعد از ظهر امروز و روز یک‌شنبه احتمال پدیده گرد و غبار در برخی نقاط استان های نوار غربی وجود دارد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت هوای پایتخت به خبرنگار برنا گفت: آسمان تهران صاف و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و احتمال بروز پدیده گرد و خاک برای عصر روز یک شنبه نیز پیش بینی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز