مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

نمایشگاه قرآن، اذان معنوی است

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۱:۳۳:۱۶
کد خبر: ۴۱۳۲۶۲
نمایشگاه قرآن، اذان معنوی است
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه قرآن با اشتراک گذاشتن تجارب اندیشمندان قرآنی، گامی به سوی فهم بهتر قرآن برداشته می‌شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حجت اسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی درباره برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با بیان اینکه نمایشگاه قرآن، اذان معنوی است، گفت: نمایشگاه قرآن با اشتراک گذاشتن تجارب اندیشمندان قرآنی، گامی به سوی فهم بهتر قرآن برداشته می شود.

حجت اسلام و المسلمین حمیدرضا ارباب سلیمانی با اشاره به شعارامسال نمایشگاه با عنوان «بسوی فهم قرآن» گفت: تلاوت قرآن، تدبر، فهم، عمل، تبلیغ فرهنگ قرآن و انتقال پیام قرآن به دیگران به محقق یافتن شعار امسال نمایشگاه کمک می کند.

وی با بیان اینکه قرآن، اساسنامه زندگی بشر است و باید از آن به عنوان قانون اساسی یاد کرد، افزود: تمام نیازهای بشراز قرآن گرفته شده است و به تفسیرهای اهل بیت«علیهم السلام» نسبت به قرآن کریم توجه می‌شود.

دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور ادامه داد: قرآن راه نجات در دنیا و آخرت را به ما نشان می‌دهد و افرادی‌که خدا را باور داشته باشند، قرآن را درک خواهند کرد.

ارباب سلیمانی با بیان اینکه قرآن سفره‌ای است که تمام آحاد جامعه را دربر دارد، گفت: در این سفره الهی از معنویت بهره گیری می‌شود و شخصیت‌های دانشگاهی در حوزه قرآنی، آثار خود را با پیام قرآن ارائه می‌کنند.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از ٢٤ خرداد تا ٩ تیرماه از ساعت ١٨ تا ٢٣ در مصلی تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز