مدیر عامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند اعلام کرد:

۷ فروشگاه شهروند در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته خدمات می‌دهند/ تخفیف ۴۰ درصدی کالاهای رمضان

۱۳۹۵/۰۳/۱۶ - ۱۹:۳۶:۰۹
کد خبر: ۴۱۳۵۴۵
۷ فروشگاه شهروند در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته خدمات می‌دهند/ تخفیف ۴۰  درصدی کالاهای رمضان
مدیر عامل فروشگاه زنجیره‌ای شهروند گفت: در ماه رمضان پنج هزار بارکد از تخفیف 40 درصدی برخوردار می‌شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سید اکبر علوی با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: فروش فوق العاده ماه مبارک رمضان فروشگاه‌های شهروند از 12 خرداد تا 19 تیر ادامه دارد و شامل فروش اصلی محصولات غذایی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان می شود که می‌توان به فروش انواع گوشت قرمز، مرغ، ماهی و میگو اشاره کرد.

علوی افزود: هم زمان با ماه مبارک رمضان هفت فروشگاه شهروند شامل فروشگاه بیهقی، بوستان، آزادگان، بهاران، بهروز و 17 شهریور به صورت 24 ساعته به شهروندان سرویس‌دهی می‌کنند.

وی تنوع کالای فروشگاه شهروند را شامل شصت هزار هزار کد کالا اعلام کرد و گفت: مهمترین موضوع برای مدیریت فروشگاه شهروند ارائه کالا با بالاترین کیفیت است و این درحالی است که فروشگاه شهروند در راستایی حمایت از مشتریان در برخی از کالاها هیچ گونه سودی دریافت نمی‌کند.

 مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای شهروند همچنین اظهار کرد: این فروشگاه در راستای حمایت از تولید کننده داخلی، محصولات ایرانی را ارائه می‌دهد و تنها در صورتی که عرضه کننده کالا داخلی وجود نداشته باشد و تولید آن کالا در ایران نباشد نمونه خارجی عرضه می‌شود.

علوی با اعلام این که در طول ماه مبارک رمضان تا زمان حضور آخرین مشتری در فروشگاه، خدمات ارائه می‌شود در این باره گفت: برخی از فروشگاه ها تا ساعت 22 خدمات ارائه می‌دهند اما تعدادی از فروشگاه‌ها تا ساعت 23 خدمات ارائه می‌دهند؛ مدت زمان ارائه خدمات را تا یک ساعت افزایش می‌دهند.

مدیر عامل فروشگاه زنجیره ای شهروند همچنین پیش بینی کرد که در ایام ماه مبارک رمضان میزان مراجعه و خرید فروشگاه مجازی افزایش پیدا می کند و در این راستا تعداد پیک ها افزایش یافته و ساعت ارائه خدمات نیز افزایش می‌یابد.

وی درباره واگذاری شرکت شهروند اعلام کرد: تا این لحظه هیچ گونه نامه مکتوبی درخصوص واگذاری به شرکت شهروند داده نشده است.

علوی با بیان این که توسعه فیزیکی شهروند در شهرستان ها ادامه داد افزود: یکی از برنامه های آتی شهروند عرضه فروش کارتونی است.

مدیر عامل فزوشگاه زنجیره ای شهروند در خصوص کیفیت کالای شهروند اظهار کرد: تضمین می‌کنیم که در میان فروشگاه های زنجیره ای از برتری بالایی در کیفیت برخورداریم به طوری که انتخاب کالاها برای عرضه در شهروند در کمیته تامین صورت می‌گیرد.

علوی همچنین از تاکیدات شهردار تهران برای ارائه تخفیفات ویژه در هفت فروشگاه پایین تر ازخط خیابان انقلاب اشاره کردو گفت: در این فروشگاه ها همزمان با تخفیفات موجود، 40 در صد تخفیف کالاهای رمضان ارائه می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز