رئیس پلیس آگاهی ناجا اعلام کرد:

کاهش سرقت و استرداد اموال، اولویت پلیس آگاهی در سال جاری

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۶:۱۴
کد خبر: ۴۱۴۶۶۳
کاهش سرقت و استرداد اموال، اولویت پلیس آگاهی در سال جاری
محمد رضا مقیمی، رئیس پلیس آگاهی ناجا اظهار داشت: کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان از اولویت های پلیس آگاهی در سال 95 است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد رضا مقیمی در جلسه قرارگاه مرکزی مبارزه با سرقت اظهار کرد: کاهش سرقت و استرداد اموال به مالباختگان از اولویت های پلیس آگاهی در سال 95 است.

وی با بیان اینکه آموزش در پیشبرد اهداف سازمانی نقش کلیدی و موثری دارد، افزود : ارتقاء مهارت های علمی و عملی کارکنان و تعالی سازمانی با سرمایه گذاری در آموزش امکان پذیر است.

رئیس پلیس آگاهی ناجا ادامه داد: تمرکزپلیس آگاهی سرمایه گذاری در راستای کاهش جرایم بویژه سرقت و تشدید مبارزه با قاچاق است.

سردار مقیمی بیان کرد: به کارگیری نیروی انسانی و تخصیص تجهیزات در راستای مبارزه با این دو اولویت؛ بویژه سرقت ، باید بر مبنای جغرافیای جرم و میزان جمعیت صورت بگیرد.

این مقام عالی انتظامی با تاکید بر لزوم کنترل مجرمان اضافه کرد : فرآیند کنترل و مهار مجرمان باید با به گارگیری دانش پلیسی و تجهیزات نوین محقق شود.

وی پیشگیری را مقدمه کاهش وقوع جرایم دانست و افزود : باید از طریق رسانه ها ، آگاه سازی مردم و اطلاع رسانی تقویت شود و از ظرفیت رسانه های جمعی و معاونت اجتماعی برای پیشبرد فرآیند عملیات روانی بهره مطلوب را برد.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تاکید کرد : مشارکت دهی مردم در کسب موفقیت ماموریت های سازمانی یک ضرورت انکار ناپذیر و بهره وری از ظرفیت شهروندان در توسعه نظم و امنیت کارآمد است.

سردار مقیمی با اشاره به لزوم فرهنگ سازی برای کاهش نگهداری اشیاء گرانبها در منازل ، مطرح کرد : متاسفانه برخی از شهروندان وجوهات نقدی، طلاجات و ... را در منزل نگهداری می کنند و با توجه به سهولت سرقت اینگونه اموال و تبدیل آن به احسنت ، تمرکز سارقان نیز بر سرقت وجوهات نقد، اشیاء گرانبها و قیمتی است.

وی گفت : باید فرهنگ استفاده از صندوق امانت در بانک ها برای  نگهداری وجوهات نقد ،طلا و جواهرات در جامعه تقویت شود چراکه تحقق این مهم در کاهش سرقت موثر است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز