لیلا آجرلو در جلسه حمایت از خانواده‌های زندانیان:

تاکید شدید اسلام برای کمک به خانواده‌های زندانیان

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۱:۴۶:۱۵
کد خبر: ۴۱۴۷۸۱
تاکید شدید اسلام برای کمک به خانواده‌های زندانیان
رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس گفت: کم‌توجهی به خانواده‌های زندانیان موجب به خطر افتادن سلامت اجتماعی جامعه خواهد شد.

به گزارش خبر گزاری برنا در غرب تهران، لیلا آجرلو پیش از ظهر امروز در جلسه حمایت از خانواده‌های زندانیان شهرستان قدس اظهار کرد: کمک به دیگران و دستگیری از نیازمندان و ضرورت کمک به خانواده‌های زندانیان از اموری است که در دین مبین اسلام بسیار بر آن تأکید شده است.

وی بیان کرد: با حمایت از این خانواده‌ها علاوه بر اینکه از دستورات مکتب حیات‌بخش اسلام پیروی شده و اجر دنیا و آخرت را برای خود تضمین می‌کنیم، موجب کاهش بسیاری از مشکلات جامعه و آسیب‌های اجتماعی در این زمینه خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی که می‌تواند تمام ابعاد زندگی افراد را تحت تأثیر قرار دهد عدم توجه به خانواده‌های بزهکارانی است که در زندان به سر می‌برند که این موضوع موجب شده زمینه ارتکاب وقوع انواع جرم از سوی خانواده‌های زندانیان افزایش یابد.

آجرلو با اشاره به‌ضرورت توجه به خانواده‌های زندانیان و فرزندانشان بیان کرد: تا زمانی که یکی از اعضای خانواده در زندان است از زندانی و خانواده زندانی باید به‌گونه‌ای حمایت شود که علاوه بر فرد خاطی، خانواده بزه دیده دچار بزهکاری یا خطای فاحش نشود.

وی تصریح کرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان و بدسرپرست باید شامل همه زمینه‌ها از جمله مشکلات اقتصادی تا مسائل فرهنگی و سلامت جسمی و روانی و ... باشد که در این راستا انجمن حمایت از خانواده‌های زندانیان در کنار سایر نهادها و ترجمان‌های مدیریت شهری نقش قابل‌توجه‌ای دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان قدس در پایان متذکر شد: باید به دنبال حل مشکلات خانواده زندانیان باشیم، چراکه در صورت عدم‌ حمایت، فرزندان آنها از بزهکاران و زندانیان آینده خواهند بود که موجب به خطر افتادن سلامت اجتماعی جامعه نیز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز