رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم:

برنامه محوری در راس اقدامات وزارت بهداشت قرار دارد

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۵:۳۳
کد خبر: ۴۱۴۷۹۵
برنامه محوری در راس اقدامات وزارت بهداشت قرار دارد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: برنامه ریزی در وزارت بهداشت یکی از اولویت هاست و در حال حاضر وزارت بهداشت با توجه به تمامی ظرفیت های موجود برنامه ریزی کرده تا بتواند طبق برنامه مدون و دقیق و بر اساس فکر و اندیشه جلو برود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر ابوالفضل ایرانی خواه در جلسه «تدوین نقشه راه درمان ایران 1404منطقه آمایشی 6» که درسالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قم و با عنوان پنل خبرگان پزشکی استان برگزار شد گفت: حوزه بهداشت و درمان یک حوزه حساس است که باید دراین راستا با نهایت دقت کار شود.

وی بیان داشت: یکی از امور حساسی که وزارت بهداشت به آن اهتمام دارد، برنامه محوری است که برگزاری این جلسه و استفاده از خبرگان پزشکی و درمانی استان نیز به منظور اهمیت وزارت بهداشت به برنامه ریزی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید نیازهای روز و همچنین چند سال آینده استان در حوزه بهداشت و درمان به درستی رصد و در قالب یک سند به وزارت بهداشت ارائه شود.

دکتر ایرانی خواه تاکید کرد: باید پیش بینی ها بر اساس واقعیت ها باشد و نباید به گونه ای برنامه ها را ارائه کنید که شاهد رشد کاریکاتوری در قسمت ها باشیم.

وی تاکید کرد: برنامه ریزی در وزارت بهداشت یکی از اولویت هاست و در حال حاضر وزارت بهداشت با توجه به تمامی ظرفیت های موجود برنامه ریزی کرده تا بتواند طبق برنامه مدون و دقیق و بر اساس فکر و اندیشه جلو برود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز