ستادفرماندهی آتش نشانی خبر داد:

کارگاه لوسترسازی در آتش سوخت

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۱:۳۶:۲۰
کد خبر: ۴۱۵۱۶۲
کارگاه لوسترسازی در آتش سوخت
یک کارگاه تولید لوستر در خیابان خاوران عصر دیروز دچار آتش سوزی شد و با تلاش آتش نشانان از گسترش شعله‌های آتش به اطراف جلوگیری کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، رضا مجریانی افسر منطقه 8 عملیات آتش نشانی در این‌باره گفت: همسایگان با دیدن خروج دود و آتش از این کارگاه، بی درنگ وقوع این آتش سوزی را به سامانه 125 اطلاع داده و تقاضای کمک کردند.

ستادفرماندهی آتش نشانی بلافاصله ساعت 20:36 دقیقه عصر روز گذشته نیروهای عملیات ایستگاه‌های 113 و 24 به همراه کامیونت حامل دستگاه‌های تنفسی و نردبان را به خیابان خاوران، خیابان منصور راهی کرد.

مجریانی اظهار کرد: یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدودا 150 متر مربع و همچنین طبقه منفی یک این ساختمان که از آن به عنوان کارگاه تولیدی استفاده می‌شد به دلیل نامعلومی در کام آتش فرورفت.

وی با اشاره به این که شعله‌های آتش همچنین در حال سرایت به انبار کارتن در طبقه منفی یک بود، ادامه داد: آتش نشانان بدون اتلاف وقت اقدام به قطع برق و گاز ساختمان کرده و پس از تقسیم شدن به دو گروه و استفاده از تجهیزات فردی و همراه داشتن چند رشته لوله آبدهی، وارد ساختمان شده و عملیات خود را آغاز کردند.

مجریانی ادامه داد: نیروهای عملیات همزمان با خاموش کردن آتش و جلوگیری از سرایت آن به ساختمان‌های اطراف و زیر زمین، برای یافتن محبوسین احتمالی به جستجو در داخل ساختمان پرداختند.

افسر آتش‌نشانی با بیان این‌که این آتش سوزی به سرعت مهار و از گسترش آن به اطراف جلوگیری شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی در پی نداشت و کارشناسان آتش نشانی پس از مهار کامل آتش و تخلیه دود از داخل ساختمان به بررسی علت بروز این آتش سوزی پرداختند.

وی به مالکان ساختمان‌هایی که ملک خود را به طور غیر قانونی و کاملا نا ایمن به جای مسکونی به کارگاه‌های تولیدی با وضعیت خطرناک اجاره می‌دهند تاکید کرد که این عمل کاملا غیر قانونی بوده و عواقب ناشی از اتفاقات ناگوار در این اماکن به عهده آنان خواهد بود.

ضمن‌آنکه صاحبان این گونه تولیدی‌ها باید در هر شرایطی، ایمنی محل کار و انبار خود را حفظ کرده و از چیدمان غیر اصولی و نا ایمن خودداری کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز