در طول ماه مبارک در محل باغ موزه دفاع مقدس اکران می‌شود؛

نمایش "فصل وصل" برای بازدیدکنندگان "شمیم وحی"

۱۳۹۵/۰۳/۲۰ - ۱۳:۵۱:۱۷
کد خبر: ۴۱۵۲۲۸
نمایش فصل وصل برای بازدیدکنندگان شمیم وحی
رئیس دومین نمایشگاه بزرگ فرهنگ قرآنى "شمیم وحی" از اکران نمایش جذاب و چند رسانه‌ای "فصل وصل" برای بازدیدکنندگان از این نمایشگاه در باغ موزه دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حمید کیانى، معاون برنامه ریزى اداره کل فرهنگى شهردارى تهران گفت: نمایش چند رسانه‌ای "فصل وصل" در کنار مجموعه نمایشگاه قرانی شمیم وحی هر شب در فضای مفرح ایجاد شده در محل باغ موزه دفاع مقدس اکران می‌شود و مراجعه کنندگان به این نمایشگاه می‌توانند به تماشای این نمایش بنشینند.

وی افزود: بهای بلیط نمایش "فصل وصل" برای هر نفر 30 هزار تومان است که معاونت اجتماعی شهرداری تهران با تقبل این هزینه، امکان تماشای آن بدون پرداخت هزینه را برای شهروندان عزیز فراهم کرده است.

کیانی خاطر نشان کرد: ظرفیت جایگاه تماشاگران نمایش چندرسانه‎ای "فصل وصل" 2 هزار نفر است و با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد استقبال از این نمایش، مراجعه کنندگان می‌توانند در محوطه باغ موزه دفاع مقدس نیز تماشاگر نمایش "فصل وصل" باشند. این نمایش در طول ماه مبارک رمضان هرشب از ساعت 21 تا 22:45 در محل باغ موزه دفاع مقدس اکران می‌شود.

‌دومین نمایشگاه فرهنگ قرآنى شمیم وحی در فضایی به وسعت ٢٦٠٠ متر مربع در ضلع غربی باغ موزه دفاع مقدس حد فاصل مسجد تا سالن همایش خلیج فارس از ساعت ١٦ تا ٢٣ هر روز میزبان علاقه‌مندان قرآنی است.

نظر شما