سازمان آتش‌نشانی خبرداد:

آتش‌سوزی خودروی سواری در ساختمان مسکونی

۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۱۷:۲۹
کد خبر: ۴۱۵۹۴۸
آتش‌سوزی خودروی سواری در ساختمان مسکونی
آتش سوزی خودرو سواری در ساختمان مسکونی 5 طبقه در خیابان مدائن، خسارت مالی بر جای گذاشت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر بروز آتش سوزی در بزرگراه رسالت، خیابان مدائن جنوبی، ساعت 17:10 دیروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران، آتش نشانان ایستگاه 72 و 101 را به سمت محل آتش سوزی اعزام کرد.

مسعود داریاپور فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: با رسیدن به محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه مشاهده شد، که یک دستگاه خودرو سواری پرشیا در موقعیت طبقه منفی یک، دچار آتش سوزی شدید شده و ضمن اینکه کاملا شعله ور بود، دودغلیظی محیط ساختمان را در بر گرفته بود.

وی افزود: با توجه به اینکه دود ناشی از آتش سوزی وارد ساختمان شده و ساکنین رادچار مشکل کرده و خودروی شعله ور نیز در قسمت پارکینگ در مجاورت چند دستگاه خودرو دیگر قرار گرفته بود، آتش نشانان به سرعت پس از قطع سیستم برق و گاز ساختمان و رعایت کلیه اصول ایمنی به دو گروه تقسیم شدند که یکی از گروه‌ها اقدام به خارج کردن ساکنین کردند و گروهی دیگر به وسیله لوله‌های آبرسانی آتش سوزی را کاملا مهار و خاموش کردند.

فرمانده آتش‌نشانان تاکید کرد: آتش‌نشانان پس از مهار کامل آتش و جلوگیری از سرایت آن به دیگر خودروها و انتقال 7 نفر از ساکنان به خارج از ساختمان و همچنین دادن تذکرات ایمنی به ساکنان، به ماموریت خود پایان دادند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز